اخبار داغ

به تیم ملی خوش‌بینم؛

ماجدی: تغییر کادر فنی تیم ملی فوتبال؟ قلعه‌نویی باید تصمیم بگیرد!

ماجدی: تغییر کادر فنی تیم ملی فوتبال؟ قلعه‌نویی باید تصمیم بگیرد!
عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: درباره تغییر کادر فنی تیم ملی باید اجازه بدهیم سرمربی تصمیم بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سیدمیرشاد ماجدی، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال درباره نمایش تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا 2023 اظهار داشت: در تهران حضور داشتم و این مسابقات را از تلویزیون دیدم زیرا مشغله کاری زیادی در فوتبال استان تهران دارم. فوتبال ما نتیجه‌گراست. هر زمان تیم ملی برنده شود، تعریف و تمجید شروع می‌شود و هر زمان شکست بخورد، همه حیا کن رها کن سر می‌دهند. امروز با تماشای بازی پیکان و نساجی دیدم و فلسفه لیگ با تیم ملی ما یکسان است.

وی در ادامه بیان داشت: وقتی بازی احساسی شود، فقط توپ‌های بلند ارسال می‌کنند. در این بازی هم مثل دیدارهای تیم ملی همین را دیدیم. البته به تیم ملی خوشبین و امیدوار هستیم در 2 سال و نیمی که تا جام جهانی زمان باقی مانده، یک تغییر نسل و استراتژی در تیم ملی شاهد باشیم.

رئیس هیأت فوتبال تهران گفت: به عنوان یک آدم فوتبالی می‌گویم وقتی یک نفر را سرمربی یک تیم می‌گذارید باید به نظراتش احترام بگذارید و هرچه می‌خواهد برایش فراهم کنید. شاید بگویید باید کادرفنی ترمیم یا تکمیل شود اما من و شما بیرون کاسه هستیم و باید اجازه بدهیم سرمربی تصمیم بگیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه