اخبار داغ

بازدید سفرای کشورهای خارجی از مرکز سامانه 137 پلاس

بازدید سفرای کشورهای خارجی از مرکز سامانه 137 پلاس
به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، سفرای برخی کشورهای خارجی از مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137 پلاس) بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرکز سامانه 137 پلاس، تور تهرانگردی سفرای خارجی به همراه خانواده‌هایشان، صبح شنبه 28 بهمن‌ماه 1402 به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شد.

دربخشی از این برنامه، سفرای خارجی و خانواده‌هایشان با حضور در مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (137پلاس) از بخش‌های مختلف سامانه بازدید کردند.

در این بازدید که با استقبال خوب از سوی سفرای خارجی و خانواده‌هایشان روبرو شد، بازدیدکنندگان با ظرفیت‌های ارتباط مردمی شهرداری تهران و نحوه ارتباط شهروندان با مدیریت شهری آشنا شدند.

رضا ناصری سرای، رییس سامانه ۱۳۷ پلاس، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی و اهمیت بالای مشارکت مردمی برای مدیریت شهری، این سامانه را یکی از ظرفیت‌های خوب شهرداری تهران معرفی کرد که به عنوان اولین مرکز تماس شهری در غرب آسیا در سال ۲۰۰۵ میلادی شکل گرفت و امروزه یکی از بزرگ‌ترین مراکز تماس شهری است.
بازدید از سایت تماس شهروندی و بازخورد و نحوه ارتباط تعاملی شهروندان با شهرداری، بازدید از تجهیزات و ناوگان خودرویی و موتوری فوریتی سامانه، آشنایی با قابلیت‌های واقعیت مجازی سامانه و همچنین کسب اطلاعات از طرح‌ها و کمپین‌های مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی این سامانه جزو برنامه‌ بازدید مهمانان خارجی از مرکز سامانه 137 پلاس بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه