اخبار داغ

مدیرکل صمت البرز در گفتگو با «تیتر یک»:

البرز‌ی‌ها از طرح ۲۰ میلیونی کالای نوروز استفاده کنند

البرز‌ی‌ها از طرح ۲۰ میلیونی کالای نوروز استفاده کنند
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: مردم برای خرید اقلام نوروز می‌توانند از طرح «عید تا عید» استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: با توجه به تراکم بالای جمعیت، ضرورت تأمین اقلام و مایحتاج عمومی مردم همواره مورد تأکید کارگروه تنظیم بازار استان است.

محمد انصاری با اشاره به اینکه از ابتدای بهمن ۱۴۰۲ با جدیت تنظیم بازار نوروز و ماه مبارک رمضان پیگیری شده است، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در دستور کار قرار گرفته و سال گذشته هم پنج نمایشگاه در البرز برپا شد.

وی اظهار داشت: امسال برای برگزاری ۱۳ نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده بودیم اما در حال حاضر به عدد ۱۸ نمایشگاه رسیده‌ایم، ۶ نمایشگاه مقارن با دهه فجر و انتخابات به اتمام رسید، هشت نمایشگاه در حال انجام است و بقیه در روز‌های آتی برپا می‌شود.

انصاری تصریح کرد: در سنوات گذشته متأسفانه شاهد مجریانی بودیم که غرفه‌هایی نامتعارف با نمایشگاه‌ایده‌آل برپا کردند اما امسال نمایشگاه محوری البرز در سایت نمایشگاه بین‌المللی افتتاح شده و کارخانه‌های تولید موادغذایی در آن حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه قیمت سایت نمایشگاه پلمب شده و اگر غرفه‌داران برخلاف آن کالا عرضه کنند با برخورد بازرسان صمت مواجه خواهند شد، گفت: شهرداری وعده اختصاص ۱۰ دستگاه اتوبوس را برای تردد مردم به نمایشگاه عرضه کالا داده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز یکی از اهداف نمایشگاه بهاره را عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا‌های اساسی دانست و ادامه داد: با همکاری جهاد کشاورزی قیمت مرغ گرم در ۷۸ هزار تومان بوده و برنج، شکر، گوشت گرم و منجمد هم از امروز قابل عرضه است.

انصاری افزود: اقلام پروتئینی در بازار‌های روز کرج توزیع می‌شود چرا که آنجا قیمت‌های دولتی و نظارتی دقیق‌تر است اما در سطح شهر تخلفاتی وجود دارد و از مردم انتظار داریم با شماره ۰۲۶۳۵۷۲۰۰۰ یا سامانه ۱۲۴ تماس و تخلف را گزارش دهند.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه حقوق بگیران یا افرادی که یارانه دریافت می‌کنند می‌توانند با شرکت در طرح «عید تا عید» تا ۲۰ میلیون تومان اقلام شب عید خود را خریداری کنند، اظهار داشت: بازپرداخت آن از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه