اخبار داغ

در میکسدزون پرسپولیس - پیکان؛

پیروانی: امسال هم مدعی قهرمانی هستیم/ عالی‌شاه: پرسپولیس جایِ قهر کردن نیست

پیروانی: امسال هم مدعی قهرمانی هستیم/ عالی‌شاه: پرسپولیس جایِ قهر کردن نیست
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون بازی با پیکان حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ مربی، سرپرست و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی در آخرین بازی سال 1402 در میکسدزون بازی با پیکان حاضر شدند.

خدابنده‌لو: الان می‌فهمم پرسپولیس یک تیم بزرگ است

محمد خدابنده‌لو پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خدا را شکر توانستیم سال را با یک نتیجه و فوتبال خوب تمام کنیم و حالا تمام تمرکزمان را برای بعد از عید در جام حذفی و لیگ می‌گذاریم.

وی در پاسخ به این سؤال که با جو پرسپولیس کنار آمده است یا خیر، تصریح کرد: صد درصد کار سخت است، ولی خدا را شکر بزرگترهای تیم به من کمک کردند. کادر فنی هم همینطور خیلی به من کمک کرد. الان می‌فهمم که پرسپولیس یک تیم بزرگ است و همه اعضای تیم سعی کردند من را با شرایط تیم وفق دهند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره تفکرات تهاجمی سرمربی برزیلی این تیم تأکید کرد: من نیاز به زمان دارم، ولی فکر می‌کنم در پنج بازی گذشته چیزی را که از من خواستند، سعی کردم انجام دهم. پرسپولیس یک فوتبال باکلاس را بازی می‌کند و امیدوارم در ادامه هم همین روند را ادامه دهیم.

خدابنده‌لو درباره رقابت فشرده پرسپولیس با استقلال در صدر جدول خاطرنشان کرد: طبیعت لیگ و فوتبال است و امیدواریم در ادامه راه همه بازی‌های‌مان را ببریم و همان چیزی که خیر است برای ما رقم بخورد.

وی در واکنش به صحنه‌ای در بازی با پیکان که بر سر داور بازی فریاد زده است، گفت: شاید در آن شرایط عصبی بودم. خودم آن صحنه را یادم نمی‌آید. داوری در کل خوب بود.

حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است

سیدجلال حسینی پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: بازی بعد دربی همیشه سخت است، اما از هواداران تشکر می‌کنیم که امروز آمدند و حمایت کردند و توانستند به بچه‌ها قدرت خوبی بدهند. بچه‌ها نیز فوق‌العاده زحمت کشیدند و یک بازی سخت را بردیم و سه امتیاز خوبی بود.

وی درباره تأثیر حساسیت دربی روی عملکرد تیم پرسپولیس گفت: هم حساسیت بود و هم استقلال بسته بازی می‌کرد و شرایط را سخت‌تر کرده بود. امروز پیکان خوب بازی کرد و بچه‌ها هم توانستند ریتم خوبی داشته باشند، آنها البته هماهنگی خوبی هم داشتند، اما باید این روند را ادامه بدهیم. شرایط اینگونه نیست که یکی دو بازی باشد و باید بیشتر تلاش کنیم و برای بازی‌های سخت‌تر آماده شویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به قرعه این تیم در جام حذفی و دیدار مقابل آلومینیوم اراک تأکید کرد: ما بازی به بازی آماده می‌شویم و آلومینیوم یا تیم دیگر باشد باید با آنها بازی کنیم. بازی‌ها نیز سخت‌تر شده است و مطمئناً روز سختی برای ما خواهد بود.

حسینی در مورد اینکه سه‌گانه فصل گذشته انگیزه این تیم را کاهش نداده است، خاطر نشان کرد: سه‌گانه و آن قهرمانی‌ها برای ما تمام شد و در حال حاضر فصل جدید است. کار ما خیلی سخت است و رقبای سختی داریم و باید تلاش کنیم.

عالیشاه: پرسپولیس جای قهر کردن نیست

امید عالیشاه پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خداراشکر بازی آخر سال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، دست همه هواداران که به ورزشگاه آمدند درد نکند. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم ولی مهم ۳ امتیاز بازی بود که کسب کردیم.

وی درباره نتایج خوب هفته‌های گذشته پرسپولیس تصریح کرد: لیگ یک یا دو بازی نیست. ۹ بازی دیگر برای ما باقی مانده است. پس از صحبت‌هایی که روز گذشته با هم داشتیم، قرار شد که در ۱۰ بازی پایانی کنار هم و هواداران تمام تلاش‌مان را انجام دهیم و امیدوارم در ۹ بازی آینده بهتر باشیم و همین روند را ادامه دهیم.

عالیشاه درباره بازی با آلومینیوم در جام حذفی گفت: این بازی هم مانند مسابقات دیگر است و پرسپولیس هیچ وقت بازی راحت نداشته است. تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند تمام تلاش‌شان را می‌کنند و ما هم محکوم هستیم که تلاش بیشتری کرده و بتوانیم پیشرفت کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این موضوع که ناراحتی‌اش پس از تعویض به دلیل خستگی بود یا دلیل دیگری داشت، عنوان کرد: دنبال حاشیه نباشید، شاید زمانی بازیکنی از بازی نکردن ناراحت باشد ولی مهم این است که شرایط تیم خوب پیش برود. ناراحتی کسی مهم نیست و اینجا (پرسپولیس) جای قهر کردن نیست.

فرجی: فقط با استقلال رقابت نمی‌کنیم

فرشاد فرجی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، گفت: یکی از بهترین بازی‌های فصل‌مان بود. بازی را خیلی خوب شروع و خیلی خوب تمام کردیم. در حفظ توپ و خلق موقعیت از روزهای خوب پرسپولیس بود.

وی در پاسخ به این سوال که سال ۱۴۰۲ را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: سال خیلی خوب بود. توانستیم سه گانه کسب کنیم و خدا را شکر صحیح و سلامت هستیم و بازی‌های خوبی پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در سال ۱۴۰۳ که شماره خودم هست سال خوبی برای خودم و بچه‌ها باشد.

بازیکن پرسپولیس راجع‌ به اینکه آیا استقلال رقیب اصلی سرخپوشان در مسیر قهرمانی است، عنوان کرد:  فکر نمی‌کنم رقابت فقط بین ما و استقلال باشد، تیم‌های با کیفیت دیگری مانند سپاهان و  تراکتور هم مدعی هستند. همیشه این رقابت وجود داشته است. همین موضوع باعث می‌شود کیفیت تیم‌ها و لیگ بالاتر برود. ما هم تا روز آخر تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که ان‌شاءالله  تیمی که لایق  است، قهرمان شود. ان‌شاءالله که تیم لایق و قهرمان همان پرسپولیس است.

ترابی: شاید سال آخر ما در پرسپولیس باشد

مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: اول اینکه به هواداران تبریک می‌گویم که آمدند و از تیم حمایت کردند. کورسی است که باید ادامه دهیم و استقلال در صدر جدول است. می‌توانم بگویم فرمان دست آنهاست، اما امیدوارم در ۹ بازی باقیمانده تمرکز بهتری داشته باشیم و امتیازات را جمع کنیم و آخر فصل قهرمان شویم.

وی درباره اینکه در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد، گفت: من قرارداد ندارم و صحبتی با ما نشده است. دوست داریم اتفاقاتی بیفتد اما هیچ صحبتی نشده است. تمدیدی‌های ما زیاد است و با ما صحبتی نشده است. شاید سال آخر ما در پرسپولیس باشد و امیدوارم با جام باشد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در پرسپولیس بماند یا خیر، تأکید کرد: قطعاً دوست دارم.

ترابی درباره اینکه آیا از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد، خاطر نشان کرد: دوست ندارم از الان در موردش صحبت کنم.

وی راجع به شروع اردوی تیم ملی از فردا گفت: فعلاً که لیست را ندیده‌ایم و اگر دعوت شدیم می‌رویم تا ان‌شاءالله اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزان پرداختی باشگاه گفت: اوضاع خراب است. از پارسال طلب داریم و امسال هم نزدیک به ۴۰ درصد پول داده‌اند. از سال قبل نیز ۵۰ درصد آپشن‌ها مانده است.

ترابی درباره بازیکنان جدید مانند ارونوف توضیح داد: بازیکنان جدید همگی خوب بودند. امیدوارم همینطور ادامه دهند و آخر فصل جام را به هواداران هدیه دهیم.

پیروانی: امسال هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم

افشین پیروانی پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان درباره شرایط  سال گذشته سرخپوشان گفت: خداراشکر سال خوبی پشت سر گذاشتیم، ۳ قهرمانی آوردیم و امسال هم امید اصلی قهرمانی هستیم و ان‌شاءالله با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و کادرفنی و همینطور اعضای باشگاه به قهرمانی برسیم.

وی درباره مشکلات مالی گفت: پرسپولیس همیشه مشکلات دارد، امیدوارم مشکلات حق پخش و بحث خصوصی‌سازی برای باشگاه حل شود. این دو موضوع خیلی می‌تواند به باشگاه کمک کند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره داوری بازی با پیکان عنوان کرد: داوری‌ها خوب بود. امسال شرایط داوری خیلی بهتر از گذشته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه