اخبار داغ

آمدن به استقلال بهترین خاطره من است؛

نکونام: مجبورم مثل فوتبال انگلیس در نکات ریز دخالت کنم/ ناراحتی من فقط از نبود یامگاست

نکونام: مجبورم مثل فوتبال انگلیس در نکات ریز دخالت کنم/ ناراحتی من فقط از نبود یامگاست
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در سال گذشته اتفاق بد این بود که یامگا را از دست دادیم و او کنار ما نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از انتخاب به‌عنوان بهترین مربی سال گذشته اظهار داشت: خیلی سخت است ولی چون من این کار را دوست دارم این کار را انجام می دهم و روی خیلی نکات ریز دخالت می کنم. اگر قرار باشد شما مربی بزرگی باشید باید منیجر باشید. اتفاقی که در فوتبال انگلیس می افتد و نگاه من هم به فوتبال اینگونه است. این کار خیلی سخت است به خصوص که در فوتبال ایران افراد  حرفه ای خیلی کمی حضور دارند ولی شیرینی دارد. وقتی شما کار بزرگی انجام بدهید و در باشگاهی چارچوبی مشخص کنید و پاز آن را قشنگ کنید شیرینی کار بیشتر است.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه در یک برنامه تلویزیونی به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شده، بیان داشت: این جایزه فقط برای من نیست، بلکه برای کادر من است چون من سخت گیری در کارم زیاد دارم. همه اعضای تیم این جایزه را گرفتند چون تا اینجا سال خوبی برای ما رقم خورد و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم موفق باشیم.

نکونام در خصوص خاطره خوبش از سال ۱۴۰۲ عنوان داشت: حضورم در استقلال و حمایت هواداران در تمام بازی ها با شرایط عجیب و غریبی که داشتیم بهترین اتفاق بود.دلگرمی دادن هواداران است که ما را استوار نگه می دارد تا به رقابتمان ادامه بدهیم.

وی در رابطه با این که آیا حسرتی در سال گذشته داشت یا خیر، گفت: خدا را شکر همه چیز خوب بود. حسرت بزرگی نیست اما اتفاق بد این بود که یامگا را از دست دادیم و او کنار ما نیست. از همه هواداران استقلال و تمام کسانی که برای تیم زحمت کشیدند تشکر می کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه