اخبار داغ

معاون علوم پزشکی البرز در گفتگو با «تیتر یک»:

البرز صاحب یک کلان بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی می‌شود

البرز صاحب یک کلان بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی می‌شود
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: برنامه‌ریزی اولیه برای ساخت کلان بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در سال جاری انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعباس واعظی در گفتگو با خبرنگار گروه دانش پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: البرز ۲۰ بیمارستان دارد که ۱۲ مورد آن دولتی، یک مورد تأمین اجتماعی و هفت مورد آن خصوصی است.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه نظارت بر کیفیت خدمات درمان را بر عهده داریم، افزود: تمام مطب‌ها، دی‌کلینیک‌ها و مراکز درمانی هم مشمول نظارت می‌شوند.


واعظی رسیدگی به شکایت پزشکی مردم را از دیگر ماموریت‌های این معاونت دانست و اظهار داشت: البرز آخرین استان کشور از نظر سرانه تخت بیمارستانی است.


وی اظهار داشت: اغلب استان‌ها بر اساس جمعیت تعداد بیمارستان‌هایی که دارند از البرز بیشتر است، همچنین توزیع نیروی تخصصی طرحی با ضعف مواجه هستیم.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: خوشبختانه بر اساس وعده وزیر بهداشت در سال جاری به غرب و جنوب البرز سهمیه نیروی تخصصی جوان داده می‌شود.


واعظی گفت: بیمارستان شهید سلیمانی فردیس با ۲۶۰ تخت علی رغم اینکه روند ساخت کندی داشت در دولت سیزدهم افتتاح شد و در حوادث اخیر ما را کمک کرد.


وی با اشاره به روند مطلوب ساخت بیمارستان کمالشهر و سیدالشهدا، افزود: بیمارستان سیدالشهدا بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و جایگزین بیمارستان مدنی است.


این مسئول به برنامه‌ریزی برای ساخت کلان بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: پیگیر زمین برای این مجموعه هستیم. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه