اخبار داغ

گروه سختی داریم؛

حسن‌زاده: هم قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را می‌خواهیم؛ هم نتایج خوب در جام جهانی

حسن‌زاده: هم قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را می‌خواهیم؛ هم نتایج خوب در جام جهانی
کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: تلاش می‌کنیم در آسیا قهرمان شویم و در جام جهانی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ علی‌اصغر حسن‌زاده، کاپیتان باسابقه تیم ملی فوتسال کشورمان پیرامون آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: چند روزی است که از تورنمنت ویتنام برگشته‌ایم این ۳ مسابقه خیلی به ما کمک کرد و باعث شد کادر فنی شناخت بهتری از بازیکنان به دست بیاورد. در این تورنمنت به این دلیل که ۲ هفته قبل تمرینات بدنسازی را آغاز کرده بودیم کمی از شرایط مسابقه فاصله داشتیم و این تورنمنت ما را مجدداً به شرایط مسابقه برگرداند.

وی درباره ادامه تمرینات تیم ملی بیان داشت: امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی آغاز کردیم و یک هفته تمرین خواهیم کرد با با قدرت برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم. این مسابقات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به این دلیل که حکم انتخابی جام جهانی را هم دارد همه تیم‌ها با قدرت حاضر خواهند شد.

حسن‌زاده در مورد هم‌گروه‌های ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم‌های هم گروهی ما از مربیان ایرانی استفاده می‌کنند. اکثر بازیکنان تیم ملی افغانستان در لیگ برتر ایران حضور دارند و تیم قدرتمندی است. در این سال هم جام ملت‌های آسیا و هم جام جهانی را در پیش داریم و تلاش می‌کنیم در آسیا قهرمان شویم و در جام جهانی بهترین نتیجه را کسب کنیم. تیم ملی ایران پتانسیل بالایی دارد و هدف ما این است که دل مردم ایران را شاد کنیم و از آنها می‌خواهم برای ما دعا کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه