اخبار داغ

تمرکزمان روی بازی فرداست؛

اوزونیدیس: اتفاقات بازی رفت مقابل پرسپولیس را فراموش کرده‌ایم

اوزونیدیس: اتفاقات بازی رفت مقابل پرسپولیس را فراموش کرده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: اتفاقات بازی رفت ما با پرسپولیس تمام شده و تمرکزمان روی بازی فرداست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا یک بازی خیلی مهم داریم، روبه‌روی تیم خیلی خوب و امیدوارم ورزشگاه پر شود. فرق نمی‌کند که هواداران کدام تیم در ورزشگاه باشند، ولی در چنین بازی‌هایی بازیکنان دوست دارند بازی کنند و انتظار ما هم این است که بازیکنان ما با بهترین فرم‌شان در زمین حضور پیدا کنند. ما در خیلی از بازی‌های‌مان شانس این را نداشتیم که استادیوم پر باشد تا بتوانیم کیفیت‌مان را نشان دهیم.

سرمربی‌گل گهر درمورد اینکه در بازی رفت یک‌ گل زدند که قبول نشد و آیا نگران داوری بازی فردا نیست، گفت: نمی‌خواهم قبل از بازی در مورد داوری صحبت کنم. اتفاق تلخی در آن بازی بود. وقتی VAR نداریم این اتفاقات می‌افتد. صحبت زیادی کردیم که احتیاج به این سیستم داریم ولی آن بازی تمام شد. دور رفت بود و الان تمرکزمان رو ی بازی فرداست. باورم این است که دو تیمِ خوب، می‌خواهند فوتبال بازی کنند. انتظار دارم بازی خوبی با شانس‌های زیادی برای دو تیم باشد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در پاسخ به این پرسش که از خریدهای تیمش راضی است، تصریح کرد: طبیعتاً همیشه وقتی شما بازیکن جدید می‌گیرید زمان می‌برد تا به شرایط تیم آشنا شوند. ما آنها را آوردیم چون باور داشتیم که بازیکنان خوبی هستند و مطمئنم که به ما کمک می‌کنند. طبیعتاً آنها یک مقدار به زمان نیاز دارند تا با تیم هماهنگ شوند. بازیکنان جدید به باشگاه بزرگی آمدند و زمان می‌برد که با تیم هماهنگ شوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه