اخبار داغ

گل‌گهر صفر - پرسپولیس 1؛

لیگ برتر فوتبال| اورونوف ستاره کویر/ نفس سرخ پشت گردن استقلال

لیگ برتر فوتبال| اورونوف ستاره کویر/ نفس سرخ پشت گردن استقلال
دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر و پرسپولیس با برد پرسپولیس در سیرجان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال گل‌گهر و پرسپولیس طی جدالی حساس از جریان هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 19 امشب (یک‌شنبه 19 فروردین) به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان مارینوس اوزونیدیس که در جریان لیگ به مرور متحول شده و تغییر فرم داده‌اند، در این دیدار سعی در حفظ حداکثر امتیاز برای صعود به رده بالاتر جدول داشتند اما پرسپولیسی‌ها با از دست دادن امتیاز استقلال، انگیزه‌های متفاوتی داشتند.

در اوایل نیمه نخست، بازی متعال دنبال شد اما هر چه جلوتر رفتیم، پرسپولیس جلوتر کشید و بالاخره با گل زیبای اورونوف مزد برتری خود را در نیمه اول را گرفت. بعد از این گل نیز برتری سرخ ها ادامه یافت تا با همان یک گل برتری به رختکن بروند.

نیمه دوم هم با برتری پرسپولیس آغاز شد اما سرخ ها در گلزنی ناکام بودند.  هر چه بازی به دقایق پایانی نزدیکتر شد، پرسپولیس به سمت اداره بازی رفت تا سرانجام با همان یک گل پیروز شده و به یکقدمی صدر و استقلال برسد. 

گل‌گهر
گل:

پرسپولیس 1
گل: اوستون ارونوف (27)

 

گل گهر:
محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، علیرضا آرتا، بهنام برزای، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمدرضا زنده روح، قائم اسلامی‌خواه، اریک بایناما
سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر
سرمربی: اوسمار ویرا

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه