اخبار داغ

توسط فیزیوتراپیست تیم؛

مصدومیت علیرضا بیرانوند مربوط به زمان کی‌روش است؛ نه حال حاضر!

مصدومیت علیرضا بیرانوند مربوط به زمان کی‌روش است؛ نه حال حاضر!
پزشک تیم ملی فوتبال گفت: آسیب‌دیدگی بیرانوند در زمان کارلوس کی‌روش رخ داده و این در سوابق درمانی او وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ علی‌رضا شهاب، پزشک فیزیوتراپیست تیم ملی فوتبال کشورمان درباره داستان مصدومیت دست علیرضا بیرانوند اظهار داشت: کادر پزشکی در ایام کرونا و در همه شرایط خود را ملزم به رعایت اخلاق حرفه‌ای و پزشکی دانسته و می‌داند و این را هم باید در نظر داشت که مسائل مروبط به افراد نباید در فضای عمومی منتشر شود و باید در نشست‌های تخصصی مطرح و در نهایت به جمع‌بندی رسید.

وی در ادامه بیان داشت: علی رغم میل باطنی به دلیل آنکه کلماتی مانند وقاحت و دروغ از زبان مدیرعامل پرسپولیس نسبت به کادر پزشکی تیم ملی مطرح شد باید این را بگویم که مسوولین فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی هدف اولشان در جلسات و نشست‌های تخصصی، حفظ سلامتی بازیکنان است و امیر قلعه‌نویی در جلساتی فنی از کادر پزشکی توضیح می‌خواهد که بازیکنان اجازه تمرین دارند یا خیر؟

شهاب در پایان گفت: در نهایت صداقت و با قاطعیت می‌گویم آسیب دیدگی بیرانوند، آسیب مزمن است و سابقه آن به سال ۱۳۹۵ باز می‌گردد که در زمان کارلوس کی‌روش رخ داده و این در سوابق درمانی او وجود دارد. در MRI انجام شده تغییر چشمیگری نسبت به آن سال وجود ندارد و این آسیب قدیمی است. طبق اطلاعاتی که ما در اختیار داریم آسیب دوباره در بازی با پیکان ایجاد شده و در MRI جدید نیز آسیب جدیدی گزارش نشده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه