اخبار داغ

با اعلام مسئول باشگاه؛

ابهام در واگذاری پرسپولیس به بانک ملت/ مدارک سرخ‌پوشان هنوز کافی نیست!

ابهام در واگذاری پرسپولیس به بانک ملت/ مدارک سرخ‌پوشان هنوز کافی نیست!
مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت بارگذاری مدارک حرفه‌ای باشگاه پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ امیرعلی حسینی، مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت بارگذاری مدارک سرخ‌پوشان اظهار داشت: به عنوان کسی که 15 سال در پرسپولیس حضور دارم، این را می‌گویم که هیچ سالی به این اندازه مدارک ما کامل تهیه نشده بود. در سه بخش پرسنلی، ورزشی و زیرساخت روی هم دو هزار کلمه بارگذاری کردیم که مورد تائید اولیه قرار گرفته. با این حال در بخش مالی و حقوقی با وجود اینکه فرصت داریم، بخشی را بارگذاری کردیم و بخش‌های باقی مانده را تا موعد مقرر بارگذاری خواهیم کرد.

وی راجع به بحث مالکیت بیان داشت: مدارک مالی را تسویه کردیم اما در مورد مسائل حقوقی، مدارک مختلفی بارگذاری شد. مدارک مالکیت جزو اولویت‌های AFC هستند و حتی اگر یک مدرک مغایر با نظر AFC باشد، کل مجوز لغو خواهد شد. در خصوص مالکیت مشترک، تنها کاری که باشگاه می‌تواند بکند این است که مدارک را شسته و رُفته تحویل بگیرد و بارگذاری کند. باشگاه نهایت سعی خود را می‌کند مدارک را تهیه و بارگذاری کند اما در مورد مالکیت کاری از هیچ باشگاهی ساخته نیست.

حسینی در ادامه عنوان داشت: درخواست ما از دولت این است که حضور پررنگتری داشته باشد تا مشکلی برای حضور در آسیا نداشته باشیم. اگر مدارکی را که الان در بخش مالکیت داریم، بارگذاری کنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز نخواهد نداد. باید هنوز مدارک دیگری به دست ما برسد و بتوانیم از این مشکل رد شویم. هنوز چیزی که به نظر من کنفدراسیون را متقاعد کند، به دست ما نرسیده است.

وی درباره واگذاری پرسپولیس به بانک ملت تصریح داشت: نامه از نهاد ریاست جمهوری گرفتیم که انتقال به بانک ملت در حال انجام است اما مدارک تکمیلی ارسال نشده و ممکن است این مورد هم لغو و تصمیم جدیدی گرفته شود. ممکن است در صورت تائید از سوی فدراسیون مجوز ما صادر شود اما در آخر نهاد مستقر در کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی می‌کند و می‌تواند مثل دو سال پیش مجوز را باطل کند. هرروز جلساتی برگزار می‌شود که ما مدارک را کامل کنیم اما مدارک فعلی کافی نیست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه