اخبار داغ

باید تصمیمات درست گرفته شود؛

درخشان: واگذاری سرخابی‌ها اتفاق خوبی است اما چالش‌هایی پیش‌روست

درخشان: واگذاری سرخابی‌ها اتفاق خوبی است اما چالش‌هایی پیش‌روست
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاق خوبی است که این دو تیم سر و سامانی بگیرند و واگذاری راه خوبی برای حل مشکلات دو تیم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ حمید درخشان، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون واگذاری سهام سرخابی‌ها به کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی اظهار داشت: اتفاق خوبی است که این دو تیم سر و سامانی بگیرند و واگذاری راه خوبی برای حل مشکلات دو تیم است. آن چیزی که باید مورد بررسی قرار گیرد مدیریت کردن شرایط این دو باشگاه بعد از واگذاری است و این مسائل حتما باید بعد از واگذاری درنظر گرفته شود. امیدوارم راهکاری که در نظر گرفته شده، راهکار درستی باشد و سرخابی‌ها را درگیر مشکلات دیگر نکند. همچنین امیدوارم با واگذاری این 2 باشگاه، مشکلاتی که مربوط به AFC بود برطرف شود و اتفاقات خوبی در آینده رقم بخورد.

وی همچنین عنوان داشت: باید چارچوب خوبی برای برنامه‌ریزی باشگاه‌ها در نظر گرفته شود تا به نفع دو باشگاه‌ و مالک‌های جدید باشد تا شاهد اتفاقات اثربخش برای باشگاه‌ها باشیم و در کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل و مشکلاتی بود برطرف شود. امیدوارم یک راه‌حل درستی در ادامه شکل بگیرد و شاهد اتفاقات مثبت در آینده باشیم. امیدوارم روند مناسبی در پیش گرفته شود و کارهای خوبی برای توسعه باشگاه‌ها در نظر گرفته شود. البته چالش‌هایی در پیش خواهد بود اما ما به آینده امیدواریم و ان‌شاء‌الله تصمیمات درستی گرفته شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه