اخبار داغ

چادرملو 0 - آلومینیوم 1/ تراکتور 0 - مس 1/ گل‌گهر 5 - هوادار 0/ سپاهان 1 - ملوان 0؛

جام حذفی فوتبال| دورخیز آتشین گل‌گهر برای قهرمانی/ سپاهان بالاخره انتقام گرفت

جام حذفی فوتبال| دورخیز آتشین گل‌گهر برای قهرمانی/ سپاهان بالاخره انتقام گرفت
دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امروز برگزار شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ دیدارهای حساس مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در غیاب تیم‌های سرشناس و پرطرفدار فوتبال ایران یعنی استقلال و پرسپولیس که در مراحل قبلی حذف شده‌اند، امروز برای مشخص شدن چهره 4 تیم برتر نهایی برگزار شدند.

از ساعت 18:15 و در شهر یزد؛ تیم‌های فوتبال چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه یزد به مصاف یک‌دیگر رفتند. ایرالکویی‌ها که با حذف‌کردن پرسپولیس در مرحله قبلی لقب شگفتی‌ساز را به خود اختصاص دادند، برای راه‌یابی به نیمه‌نهایی به قلب کویر پا گذاشتند اما کار سختی در برابر این تیم لیگ یکی در انتظارشان بود و میزبان را با دشواری در وقت‌های تلف شده و با حداقل اختلاف گل شکست دادند.

چادرملو صفر
گل: -

آلومینیوم 1
گل: رضا جبیره 119

از ساعت 19:00 و در شهر تبریز؛ تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و مس رفسنجان طی جدالی به‌شدت حساس به مصاف یک‌دیگر رفتند. مسی‌ها موفق به حذف استقلال شده بودند و پرشورها هم خیال حذف در برابر دیدگان هواداران حاضر در ورزشگاه سهند را نداشتند. بازی مهم و حساس غروب پنج‌شنبه اما سخت و بدون گل پیش رفت تا شاگردان محرم نویدکیا برای گلزنی، متوسل به وقت‌های اضافه شوند.

تراکتور 0
گل: -

مس 1
گل: محمدمهدی محبی 91

از ساعت 19:00 و در شهر سیرجان؛ تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند. همه پیش‌بینی می‌کردند که تیم مارینوس اوزونیدیس برای صعود به مرحله بعد، کار ساده‌ای برابر تیم جوان و قبراق مسعود شجاعی نخواهد داشت اما هواداری‌ها خیلی زود شکست را پذیرفتند و با 5 گل به سختی در برابر تیم سیرجانی تنبیه شده و حذف شدند.

گل‌گهر 5
گل: مسعود زائرکاظمینی 75 و 95 - احمد زنده‌روح 8 - سعید سحرخیزان 71 - مهدی ممی‌زاده 97

هوادار 0
گل: -

و از ساعت 19:30 در شهر اصفهان نیز تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی برای مشخص کردن آخرین تیم حاضر در نیمه‌نهایی جام حذفی رودرروی یک‌دیگر قرار گرفتند. ملوانان در قامت گربه‌سیاه طلایی‌پوشان به نقش‌جهان آمدند تا همه‌چیز را دگرگون کنند اما همه چیز بر وفق مراد آن‌ها پیش نرفت و در نیمه نخست از سپاهان گل خوردند تا در این مرحله حذف شده و به انزلی برگردند.

سپاهان 1
گل: فرشاد احمدزاده 39

ملوان 0
گل: -

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه