اخبار داغ

طی این ۴۵ سال هر روز قدرت انقلاب اسلامی بالاتر رفته است

طی این ۴۵ سال هر روز قدرت انقلاب اسلامی بالاتر رفته است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ظالمان عالم با هم توانستند ۷۵ سال درباره سرزمین فلسطین تصویرسازی کنند اما مردم دنیا پس از ۶۰ سال به سخن امام خمینی (ره) رسیده‌اند و اکنون ۹۲ درصد کشورهای دنیا به سخن امام راحل رسیدند و در صدد عدالت‌خواهی برای فلسطینیان برآمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی «صاحب نیوز»؛ سردار علی فدوی در چهارمین یادواره شهدای روستای فشارک که شامگاه پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، بیان کرد: شهدا به عظمتی رسیده‌اند که بالاتر از آن مقام و جایگاهی نیست؛ خدا به شهیدان جایگاهی داده تا از مردم دست‌گیری کنند، خوشا به حال مردم کشور ما که نسبت به شهدا بابصیرت و بامعرفت عمل می‌کنند و در سال مراسم‌های بی‌شماری برای شهدا بر پا می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم ما سالانه بیش از ۳ هزار مراسم برای شهدا برگزار شده است و مردم معتقدند باید دائماً مراسم شهدا را برگزار کنند.

وی اظهار کرد: خدا شهید را در اعلی‌علیین قرار داده است؛ مقامی که ذهن ما نمی‌تواند کامل به آن خطور کند؛ یک شهید می‌تواند دست همه ما را بگیرد. به‌واسطه همین مراسمات است که شهدا از ما دست‌گیری می‌کنند. باید به تکالیف خود در راستای تقویت ایران اسلامی و اطاعت از امر رهبر انقلاب عمل کنیم.

فدوی عنوان کرد: تکالیف برای به‌زحمت انداختن بنده نیست. خدا تکالیفی برای گرامیداشت بندگان خود قرار داده تا بهشت را به پاداش ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: وقتی در جنگ تحمیلی مورد ظلم صدام واقع شدیم شهدا، بسیجیان، پاسداران و مردم به فرمان خدا، تکلیف الهی و ندای امام راحل عمل کردند و شهید شدند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در این ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه از جنگ علیه ایران باز ننشستند؛ اما ما پیروزی‌هایی به دلیل توان علمی و نظامی و علی‌الخصوص به‌واسطه کمک خداوند به دست آوردیم.

فدوی تصریح کرد: مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه حماسه‌آفرینی کردند. در همه مواردی که خطر جان در میان بود؛ مانند جنگ تحمیلی، حوادث کردستان و… بی محابا و شجاعانه انجام تکلیف کردند، رفتند تا تهاجم بزرگ را شکست بدهند. این همه پیروزی به همین دلیل است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همیشه و در همه شرایط حزب حق پیروز است گفت: طی این ۴۵ سال دیدیم که هر روز قدرت انقلاب اسلامی بالاتر رفته و یک روز نبوده که کشور قدرتش از قبل کمتر باشد؛ اما خبیثان عالم، دشمنان ایران اسلامی امپراطوری رسانه و فضای مجازی را در دست دارند و به همین واسطه تصویر متفاوتی از ایران اسلامی به دنیا مخابره می‌کنند؛ اما خداوند متعال وعده نابودی آنها را داده است.

وی ابراز کرد: همه ظالمان عالم با هم توانستند ۷۵ سال درباره سرزمین فلسطین تصویرسازی کنند اما مردم دنیا پس از ۶۰ سال به سخن امام خمینی (ره) رسیده‌اند و اکنون ۹۲ درصد کشورهای دنیا به سخن امام راحل رسیدند و در صدد عدالت‌خواهی برای فلسطینیان برآمدند.

سردار فدوی گفت: وقتی امام خمینی (ره) ندای مقابله با دنیای کفر و مستکبرین سرداد مردم پای‌کارهای سخت رفتند و پیروز شدند. اگر در موردی مشکلی داریم، به‌خاطر آن است که جدی پای‌کار حل آن نرفته‌ایم و الا اگر باقاعده‌هایی که خدا فرموده پای‌کار رفتیم خدا آن را حل می‌کرد.

وی افزود: باید در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی عزممان را جزم کنیم تا بتوانیم موفق شویم، باید پای‌کار جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و فضای مجازی برویم تا در این جنگ هم موفق شویم و به قله برسیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه عالم می‌دانند وقتی دشمنی به دستور شیطان بزرگ به کشور حمله می‌کنند باید دفاع کنیم. مردم ما به تکلیف عمل کردند و آن را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانده‌اند و به همین دلیل خداوند متعال در اوج هم با آن‌هاست و در همه مصائب بهترین نتیجه را برای آنان رقم زد.

فدوی بیان کرد: ۴۵ سال است که به تکلیف خود به شکل بی‌نظیری عمل کرده‌ایم و خداوند پیروزی‌های بزرگی را برای ملت ایران و رزمندگان کشورمان رقم زده است.

وی عنوان کرد: آمریکا خود را ابرقدرت جهانی می‌دانست ولی خداوند برای جبهه حق پیروزی و برای جبهه باطل ذلالت و زبوری را مقدر کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اذعان داشت: مردم استان اصفهان و مردم شهر فشارک شهیدان زیادی در راه اعتلای نظام ایران اسلامی فدا کرده‌اند. شهیدان بزرگی همچون شهید همت، شهید کاظمی، شهید خرازی، شهید زاهدی و دیگر شهیدان بزرگی که فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت بودند از این دیار بر خواستند. از دامان پدران و مادرانی که مهربانانه آنان را پرورش دادند. فرماندهان بزرگی که خیل زیادی از رزمندگان را فرماندهی می‌کردند و افتخارآفرینی کردند.

در این یادواره سردار عمو مهدی جانشین سپاه صاحب‌الزمان و امیر سرتیپ میهن‌دوست و برخی از فرماندهان نظامی و مسئولان استان اصفهان حضور داشتند از یادمان ۶۹ شهید روستای فشارک رونمایی شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه