اخبار داغ

پیام تسلیت مقامات کشور در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه

پیام تسلیت مقامات کشور در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه
در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان، مقامات کشور پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی مقامات کشوری پیام تسلیت صادر کردند.

سید حسن خمینی:

«حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

اینجانب از سالها قبل با شهید حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی آشنایی و معاشرت داشتم. صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی او در تمام این ادوار بود. ارتقاء مسئولیت های رسمی، هیچ گاه باعث دگرگونی روحیات این روحانی خدمتگزار نشد. ارادت قلبی شهید رئیسی به امام چنان بود که در مهم ترین سالهای مسئولیت در قوه قضائیه و ریاست جمهوری نیز آن را فراموش نکرد و بر آن مداومت می ورزید.

همچنین لازم می دانم از امام جمعه محبوب و مردمی تبریز آیت الله آل هاشم و دیپلمات نجیب و محترم جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان یاد کنم و خدمات آنان در این سالها را تکریم کنم.

ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و طلب صبر برای آنها، حشر این شهیدان با اولیاء الهی را از خداوند خواستارم.

بدون شک، وجود آرامش‌بخش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد. ان شاءالله»

محمدجواد ظریف:

شهادت ریاست گرانقدر جمهوری، برادر عزیزم وزیر امور خارجه و دیگر شهدای ارجمند حادثه دردناک دیروز را تسلیت عرض می کنم. رضوان الهی برای شهدا، آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم ایران آرزومندم.

محمدرضا عارف:

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت جناب آقای رئیسی رئیس جمهور محترم در جریان حادثه بالگرد حامل ایشان و در حین خدمت و انجام وظیفه  قلب همه ما را به درد آورد .

این حادثه تلخ و اندوهبار که منجر به شهادت وزیر محترم امور خارجه ، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار محترم و جمعی دیگر از همراهان رئیس جمهور هم شد باید تمامی جوانب آن بخصوص علت وقوع حادثه مورد بررسی جدی قرار گیرد و نتایح حاصل از بررسی های کارشناسانه به اطلاع افکار عمومی رسانده شود.

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی شخصیتی مردمی بودند که در تمامی مسئولیت‌های که بر عهده داشتند تلاش کردند روحیه مردمی،  ساده زیستی و اخلاق مدارانه خود را حفظ کنند و خلأ وجودی ایشان برای همه سخت و دشوار خواهد بود.

اینجانب که سابقه مراودت کاری و دوستی با آقای رئیسی را بویژه در زمانیکه ریاست سازمان بازرسی کل کشور را بر عهده داشتند دارم بر این باورم که نبود ایشان در جمع دوستان انقلاب داغ بزرگی برای علاقه مندان به نظام جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت .

شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان را به رهبر معظم انقلاب ، مردم فهیم ایران عزیز ، اعضای هیات دولت جمهوری اسلامی ایران ، همسر محترم آقای رئیسی ،سرکار خانم دکتر جمیله علم الهدی، فرزندان ایشان و همه بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم و برای همه درگذشتگان این حادثه دردناک از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیاالله را مسئلت دارم .

مطمئنا با همکاری همه علاقه مندان به ایران عزیز و همراهی خوب مردم صبور کشورمان و مسئولان محترم با حفظ انسجام و همدلی اجازه نخواهیم داد روند اجرایی کشور با وقفه رو به رو شود .

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

غم و اندوهی بی‌پایان جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی را در پی شهادت  رئیس جمهور محبوب دولت مردمی  و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.

این ضایعه‌ی اسفبار مایه‌ی تالم جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و  اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

اینجانب شهادت عالم برجسته  آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران  تسلیت می‌گویم  و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

همچنین مراتب تاثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم  و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم ‌و از خداوند متعال  آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.

مهدی غضنفری رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی:

بسمه‌تعالی

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

پرواز ملکوتی و جانسوز ریاست محترم جمهور و هیأت همراه بار دیگر نشان داد که شهادت عالی‌ترین پاداش الهی برای مردان صادق و بی‌ریایی است که برای سعادت ملت خود شبانه روز در تلاشند.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به امام زمان (عج) و رهبر عزیز انقلاب، با همه‌ی مردم شریف ایران و خانواده محترمشان همدردی کرده و برای جانباختگان، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای مردم کشور عزیزمان صبر و بردباری آرزو دارم. انشاءالله کشورمان با درایت و همدلی، این واقعه اسفناک را سپری خواهد کرد.

آیت‌الله ابراهیم رئیسی پدری مهربان برای همه ایرانیان و رئیس جمهوری صالح، مجاهد و ضد فساد برای اداره کشور بود. صندوق توسعه ملی، خود را مدیون لطف بی شائبه ایشان می‌داند که با پشتیبانی‌های بی‌دریغ، از اهداف عالیه صندوق توسعه ملی، دو شیوه‌نامه مهم که دو یادگار اثربخش آن شهید ماندگار است برای صندوق بجا گذاشت.

امیر آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

«آهوشدن که قسمت هرکس نمی‌شود
ضامن‌ترین امام تو را در برگرفت

خادم‌الرضا آیت‌الله رئیسی، خدمتگزار محبوب ملت ایران و همراهان محترم ایشان، در ایام ولادت امام‌ رضا (ع)، در میدان «جهادِ خدمت به مردم» به‌ شهادت رسید و مهمان آن امام‌ مهربان شدند.»

احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت:

احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، در واکنش به شهادت رئیس‌ جمهوری و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، نوشت:

«‏در شب ولادت مولایش به آرزوی دیرینه‌اش رسید. می‌گفت «حاج قاسم آن روزی که برای غبارروبی داخل مضجع نورانی حضرت رضا شد حال دگرگونی داشت و شهادتش را همان‌جا از آقا گرفت کاش قسمت ما هم بشود». خادم الرضا در قامت رئیس‌جمهور تا لحظه آخر خادم بود. جانش را پای خدمت داد. دنیا بداند مکتب اهل بیت چنین خادمانی دارد که برای خدمت جان می‌گذارند. عجب شبی بود دیشب. هر ساعتش یک عمر گذشت تا صبح که بدن سوخته و مقطع سید پیدا شد. حالا هم که زمان متوقف شده. حال و هوامان مثل صبح شهادت حاج قاسم است. سایه رهبر عزیزتر از جان‌مان بر سر امت مستدام. سر خم می سلامت.»

اسحاق جهانگیری:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

سقوط بالگرد حامل رییس محترم جمهور و همراهان لحظات سختی را بر کشور، نظام و مردم رقم زد. حال خبر ناگوار جان باختن در راه خدمت به میهن رسید. خداوند حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی  رئیس جمهور محترم و همراهان از جمله آیت الله آل هاشم امام جمعه عزیز تبریز ، دکتر امیرعبداللیهان  وزیر محترم امور خارجه و استاندار محترم آذربایجان شرقی و مسئول تیم حفاظت را قرین رحمت خویش فرماید و به خانواده های سوگوار صبر و به دولت محترم انسجام و توان بیشتر خدمت، و به ملت شریف و آگاه ایران وحدت و همبستگی و قدرت عبور از نگناها و نگرانی ها عنایت فرماید.

من این مصیبت جانگداز را به مقام معظم رهبری و ارکان نظام و دولت و مردم تسلیت می گویم. ملت هوشیار ما در مقاطع دشوار و حساس دهه نخست انقلاب نشان داده است که می تواند حوادثی سخت را از این دست با سرمایه توکل به خداوند، اعتماد به نظام، تاب آوری خویش و امید به آینده پشت سر بگذارد.

اکنون هم زمان آن است که تمامی جریان های سیاسی به رغم همه مسائل و مشکلات و اختلاف نظرها، به آینده ایران و ضرورت وحدت و همبستگی ملی و تامین آرمان و خواسته های ملت بیندیشند و در این راه بکوشند.

خداوند حافظ و ناصر این ملک و ملت باد.»

حسن روحانی:

خبر ناگوار سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور محترم و همراهان، موجب تأثر و نگرانی فراوان شد.

انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته روزهای تلخ بسیاری دیده اما با عنایات الهی و هدایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت مردم بزرگوار توانستیم این مصائب را به جلوه‌های ماندگار همدلی ملی و اتحاد اجتماعی تبدیل کنیم.

بدون تردید این مصیبت بزرگ را نیز با تکریم به‌یادماندنی شهدای گرانقدر توسط مردم عزیز و تقویت انسجام اجتماعی طی خواهیم کرد.

علی لاریجانی:

حادثه تأثرآور شهادت رئیس‌جمهور محترم و همراهان همگان را سوگوار نمود. برای ایشان و امام جمعۀ بزرگوار تبریز و وزیر خارجۀ تلاش‌گر و استاندار آذربایجان‌شرقی و سایر همراهان رحمت واسعۀ الهی را خواستارم.

ان‌شاءالله خدمات ارزشمند آنان در پیشگاه الهی مرتبتی شایسته برای این سفرکردگان مهیا کرده است.
 

حدادعادل:

«از تو با مصلحت خویش نمی‌پردازم
همچو پروانه که می‌سوزم و در پروازم

آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور پرتلاش و دلسوز که شخصیتی معنوی و مردمی داشت در دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناخت و هرگز به مصلحت شخصی خود نمی‌اندیشید، سرانجام  پروانه‌وار در راه خدمت به مردم و کشور به شهادت رسید.

فقدان تلخ و دردناک ایشان و همراهان ارجمندشان را به حضرت بقیه‌الله‌الاعظم و مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت می‌گویم و برای همگان در تداوم بخشیدن به راه شهیدان از خداوند طلب توفیق می‌کنم.

مصطفی پورمحمدی:

شهادت رئیس جمهور پرتلاش و خدمتگزار و امام جمعه محبوب تبریز و دیگر همراهان تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.

یاد این دو عزیز که استوانه های شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بودند، همیشه زنده است. ملت ایران با صبر و توکل به خداوند متعال راه عزت و تعالی را همچنان خواهد پیمود.

مهرداد بذرپاش:

خداحافظ حلیم و خستگی ناپذیر و باغیرت،

خیلی زود برای حسن خلق و مردم‌دوستیت دل تنگ می‌شویم.

سید دوست داشتنی و امام‌رضایی من

 این قرارمان نبود...

سعید جلیلی:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

هم‌زمان با ولادت امام هشتم علیه‌السلام، خادم آن حضرت و رئیس جمهور محبوب ملت ایران پس از سال‌ها مجاهدت به شهادت رسید.

تلاش مستمر برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به ملت شریف ایران، سرمایه گران‌سنگ ایشان در پیشگاه خداوند متعال است.

بی‌گمان جمهور مردم مسیر تعالی و پیشرفتی را که با انقلاب اسلامی انتخاب نموده‌اند، تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری با قدرت و شتاب لازم خواهند پیمود.

اینک ایشان همراه با شهدای بزرگوار، امام جمعه مردمی آیت‌الله آل هاشم، وزیرخارجه خدوم دکتر امیرعبداللهیان، استاندار پرکار دکتر رحمتی، سردار موسوی و عزیزان  کادر پرواز مهمان امام هشتم هستند. «وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ»

احمد وحیدی:

انا لله انا الیه راجعون

رییس جمهور خدمتگزار ملت ایران و همراهانشان به آرزوی دیرینه خود رسیدند و به خیل شهدا پیوستند.

سیدالشهدای خدمت و خادم الرضای ملت ایران مسیر خدمت را با اخلاق، اخلاص، مردم داری و پرتلاش پیمودند و مصداق «عاش سعیدا و مات سعیدا» شدند که در یاد و خاطر ایرانیان همیشه ماندگار خواهد بود.

ملت ایران در عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی و بحران‌های مختلف همچون شهادت شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر نشان داده‌اند که با انسجام، وحدت و همدلی تحت رهبری امامین انقلاب از حرکت به سوی هدف الهی خود باز نخواهد ایستاد و فرزندانشان در دولت مردمی حضرت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی نیز با تبعیت از فرمان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، لحظه ای در خدمت گزاری و انجام وظایف خود درنگ نخواهد کرد.

اینجانب با کمال تاسف و اندوه فراوان شهادت رییس جمهور انقلابی ایران اسلامی، وزیر امور خارجه مجاهد و حامی جبهه مقاومت، امام جمعه مخلص، با اخلاق و بصیر تبریز، استاندار جوان و جهادی آذربایجان شرقی و سرتیم فداکار حفاظت رئیس‌جمهوری و همراهان را به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و خانواده‌های معزی تسلیت عرض می کنم و اطمینان می‌دهم همگام با استانداران و مجموعه وزارت کشور، راه این شهدای عزیز در خدمت به مردم شریف ایران را با توان مضاعف ادامه دهیم.

محمدباقر قالیباف:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلاً

قلب ملت ایران سراسر اندوه و غم شد. با شنیدن خبر جانسوز عروج خادم‌الرضا (علیه‌السلام)، سید شهیدان اهل خدمت، آیت‌الله دکتر رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) و همراهان ایشان، در حادثهٔ سقوط بالگرد، غم و اندوه و بهت وجود این‌جانب و تمام دوستداران ایشان را فرا گرفت.

علی‌بن‌موسی الرضا (علیه‌السلام) در شب میلاد خود و در دههٔ کرامت، خادم راستین و محبوب خود را در آغوش کشید و میهمان سفرهٔ ائمۀ اطهار (علیهم‌السلام) ساخت. حق خدمات صادقهٔ رئیس جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی کمتر از شهادت در اثنای خدمت نبود.

در طول بیش از چهار دهه آشنایی و رفاقت از اولین روزهای مبارزات انقلابی و همچنین همکاری نزدیک و هم‌افزا در سال‌های اخیر شاهد خلوص نیت، صفای باطن و خدمات شایستهٔ آن شهید سربلند در راه اعتلای اسلام و انقلاب بودم، مجاهدتی که همواره مایهٔ امیدواری ملت سربلند ایران و خشنودی رهبر معظم انقلاب بود. ایشان در سراسر عمر خود از اولین سال‌های انقلاب اسلامی مجاهدانه در سنگرهای مختلف برای خدمت به مردم و انقلاب متواضعانه، مخلصانه و شبانه‌روزی تلاش کرد.‌

خدمت خستگی‌ناپذیر برای سرافرازی ملت ایران و پیشرفت ایران اسلامی شاخصهٔ بارز شهید آیت‌الله دکتر رئیسی در تمام مناصب و مسئولیت‌ها بود و همین موجب محبوبیت ایشان در قلوب مؤمنین به‌ویژه مستضعفان و پابرهنه‌ها بود. او یاری صدیق برای امام و رهبری و خدمتگزاری خالص برای ملت و سدی محکم دربرابر زیاده‌خواهی دشمنان بود. عروج او در حادثهٔ سقوط بالگرد گواهی روشن است که آن شهید گران‌قدر رئیس‌جمهوری پشت‌میزنشین و عافیت‌طلب نبود و برای رسیدگی به امور مردم خطرها را به جان می‌خرید.

اینجانب این ضایعهٔ عظیم را محضر بقیةالله الاعظم (روحی‌ له‌ الفداء)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی، خانوادهٔ مکرّم ایشان و عموم بازماندگان، دوستداران، شاگردان، همراهان و همکاران شهید آیت‌الله رئیسی تسلیت و تعزیت می‌گویم. رحمت واسعۀ الهی برای آن شهید خدوم و صبر و اجر و شکیبایی برای بیت معزز و بازماندگان آن شهید سرافراز از خداوند متعال خواستارم.

همچنین، شهادت امام جمعۀ مردم‌دار، دلسوز و محبوب شهر تبریز، شهید آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم (رحمة الله علیه)، شهادت دیپلمات مجاهد و انقلابیِ عزیز ما، شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان (رضوان الله تعالی علیه) و شهادت سردار شهید سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و شهادت جمعی از کادر پرواز، داغ سنگین دیگری است بر روی غم فقدان شهادت رئیس‌جمهور شهیدمان.

سید بزرگوار شهید آیت‌الله آل‌هاشم استاد بزرگ اخلاق و عالمی عامل بود که با رفتار نیکو و مردم‌داری شایستهٔ خود محبوبیتی ویژه نزد مردم داشت و مروج احکام حقّۀ اسلام بود.

شهید امیرعبداللهیان نیز، در قامت یک دیپلمات انقلابی، نمایندۀ مقتدر و باکفایت مردم شریف ایران در مجالس و مجامع بین‌المللی بود؛ مجاهدت او در دفاع از حقوق ملت شریف ایران و ایستادن در مقابل زورگویی دشمنان این ملت تا همیشه ماندگار خواهد بود. از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر و شکیبایی مسئلت دارم.

در این میان مایه امیدواری ملت ایران و کشتیبان حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی است؛ پیوند ایشان با امت در تمام این سالها کشور را از سخت‌ترین بحران‌ها و حوادث به سلامت عبور داده است و امروز نیز حتما حکمت و درایت و مدیریت ارتباط وثیق ایشان با مردم راهگشا، آرامش بخش و دلگرم‌کننده خواهد بود و هیچ‌گونه خللی در مسیر کشور و انقلاب اسلامی پیش نخواهد آمد.

رحمت خدا و درود بی‌پایان ملت بر خادم‌الرضا و خادم جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، همراهان ایشان و تمام شهدای خدمتگزار انقلاب شکوهمند اسلامی.

یادش جاویدان، راهش پررهرو باد.»

بیشتر بخوانید:

محسنی اژه‌ای: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود

شورای نگهبان: خدمات آیت‌الله رئیسی فراموش نخواهد شد/ امور جاری کشور بر اساس قانون اساسی پیش خواهد رفت

سردار سلامی: نام، خاطرات و نقش‌آفرینی‌های سیدالشهدای خدمت باید همواره زنده بماند

وزیر نفت: رئیس‌جمهور در راه وفای به عهد و خدمت‌رسانی به مردم شهید شد

رئیس مجلس خبرگان رهبری: آیت الله رئیسی نمونه اتم و اکمل مدیران انقلابی و ولایی بود

وزیر اقتصاد نوشت: گریه نمی‌دهد امان 

پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت شهادت رییس جمهور و همراهان 

وزیر جهاد کشاورزی شهادت رئیس‌جمهور کشورمان، در راه خدمت را تسلیت گفت

بیانیه تسلیت منوچهر متکی به مناسبت شهادت رئیس جمهور

ضرغامی: رییسی تابلوی زیبایی از خدمت به خلق را به یادگار گذاشت

پیام تسلیت رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پی شهادت رییس جمهور

وزیر نیرو: ادامه گام‌های بلند رئیس جمهور شهید در مسیر خدمتگزاری به مردم

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه