اخبار داغ

مسئولان کرمانی در پی شهادت رییس جمهور پیام تسلیت صادر کردند

مسئولان کرمانی در پی شهادت رییس جمهور پیام تسلیت صادر کردند
پیام‌های تسلیت مسئولان استان کرمان در رثای رییس جمهور شهید همچنان ادامه دارد این درحالیست که روز گذشته نیز امام جمعه و استاندار کرمان با صدور پیام‌هایی، شهادت رییس‌ جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت را به مردم تسلیت گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز (سه‌شنبه) خانه مطبوعات، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل فرودگاه های استان کرمان، شهباز حسن پور نماینده منتخب حوزه انتخابیه کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و فرمانده انتظامی استان کرمان، در پیام‌هایی شهادت این مجاهد خدمت در راه مردم را تسلیت گفتند و بر لزوم ادامه راه این شهید بزرگوار تاکید کردند.

شهادت خادم‌الرضا در مسیر خدمت به مردم بود

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان در پیامی با تسلیت شهادت رییس جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی آورده است؛ شهادت، عطیه‌ای قدسی و هدیه‌ای الهی است که خداوند سبحان به بندگان پاک، سرآمد و برگزیده اش عطا می فرماید و خوشا به حال این شهیدان که با اقتدا به ثامن الحجج (ع) به این فیض نائل شدند.

ارسلان میری در ادامه آورده است، اینجانب شهادت خادم الرضا، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور محبوب مردم ایران و جمعی از همراهان شهیدشان را به محضر حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده های معزز آن شهیدان و ملت عزتمند ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

وی در ادامه آورده است، مردم ایران یاد و خاطره خدمات صادقانه و بی دریغ رییس جمهور فقید کشورمان، شهید سید ابراهیم رییسی را فراموش نخواهند کرد.

جامعه رسانه‌ای از شهادت رییس جمهور اندوه فراوان دارد

خانه مطبوعات استان کرمان نیز در پیامی با تسلیت شهادت رییس جمهور سید ابراهیم رییسی آورده است، درگذشت شهادت گونه و مظلومانه رییس جمهور محبوب، مردمی و خدوم کشورمان جناب آیت الله سیدابراهیم رییسی رحمه الله علیه به همراه وزیر پرتلاش امور خارجه زنده یاد دکتر حسین امیرعبداللهیان و نماینده نجیب و بزرگوار ولی معزز فقیه در استان آذربایجان شرقی حضرت آیت الله سید محمدعلی آل هاشم رحمه الله علیه و سایر همراهان در فاجعه سقوط بالگرد، مایه غم و اندوه فراوان آحاد ملت شریف ایران من جمله جامعه رسانه ای کشور شده است.

رییس جمهور شهید در گره‌گشایی از مردم اهتمام داشت

نماینده منتخب حوزه انتخابیه کرمان و راور نیز در پیامی با تسلیت شهادت رییس جمهور آورده است، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی با شعار «دولت مردمی، ایران قوی» با نامزدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری که روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد، با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و چهار رای ماخوذه به عنوان سیزدهمین رییس‌جمهوری ایران انتخاب شد.

شهباز حسن پور می افزاید، هیات دولت سیزدهم در چهار شهریور برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب در حرم امام خمینی (ره) حضور یافته و در آنجا آیت الله رییسی اعلام کرد که عهدنامه مدیران در دولت سیزدهم را به عنوان میثاق با مردم منتشر کرده که همه وزرا نسبت به این عهدنامه متعهد شدند.

وی ادامه می دهد، بنا شد اعضای دولت سیزدهم با امضای این عهدنامه اصول و ارزش‌هایی همچون توجه به محرومان، فسادستیزی، نفی مطلق روابط ناسالم اداری و شناسایی زمینه‌های فسادزا و تعارض منافع و اقدام قاطع سریع و موثر در راستای رفع آنها، قانون‌گرایی، رفع موانع تولید، چابک سازی نظام اداری با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات، شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران، اهتمام در تامین عادلانه حقوق عامه، تامین دسترسی عادلانه مردم به خدمات عمومی و دولتی و تبدیل آن به ابزاری برای نظارت مردمی و همچنین توسعه ارتباط با آحاد جامعه و رعایت کرامت مردم و پاسخگویی و تعامل با رسانه‌ها و نقدپذیری و اهتمام جدی به گره گشایی از کار مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند که ایشان در مدت بیش از یکهزار روز تصدی حتی یک جمعه تعطیلی و استراحت نداشت.

رییس جمهور شهید با ایمانی راستین در راستای رفع محرومیت‌ها تلاش کرد

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان نیز در پیامی با تسلیت شهادت رییس جمهور سید ابراهیم رییسی آورده است، اوج خدمت و خدمتگزاری در وجود بزرگانی است که با عزمی راسخ و ایمانی راستین در رفع محرومیت مستضعفان تلاش کرد که ثمره مجاهدت مخلصانه اش پاداشی جز شهادت در راه خدا نداشت.

علی جزینی زاده در ادامه آورده است، شهادت رییس جمهور مردمی، خادم الرضا (ع) و جمعی از همراهان شهیدشان را به محضر امام‌ زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف و عزیز ایران اسلامی و همکاران معزز تسلیت عرض می‌نمایم.

عظمت رییس جمهور شهید در نسل‌های آینده ماندگار خواهد بود

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در پیامی با تسلیت شهادت رییس جمهور آورده است، خبر عروج ملکوتی آیت الله رییسی، اندیشمندی مبارز و سرباز خستگی ناپذیر ولایت در میدان خدمت، عالمی مخلص، متواضع، ساده زیست و الگوی تمام عیار در اوج مقام و مسئولیت بود و بدون شک شعاع درخشش، شکوه و عظمت این شهدای والامقام برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل های آینده ایران عزیز خواهد بود.

روابط عمومی خدمات رییس جمهور را به اطلاع ملت برسانند

اما شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمان نیز در پی شهادت دکتر سیدابراهیم رییسی و همراهان ایشان پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است، رییس جمهور مردمی و محبوب ملت ایران در شب ولادت امام رضا (ع) به شهادت رسید و مزد سال‌ها خدمت بی ریا، صادقانه و عارفانه خود را از شمس الشموس دریافت کرد. شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان، دکتر امیر عبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه و آیت الله آل هاشم امام جمعه مردم تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده و بازماندگان معزز، مردم شریف ایران اسلامی و مردم ولایتمدار دیار کریمان، زادگاه سردار سلیمانی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، علو درجات را برای این بندگان پاک و صادق خداوند حکیم مسئلت داریم.

این پیام می افزاید، شهادت رییس جمهور دکتر رییسی در روزهایی اتفاق افتاد که به نام هفته ارتباطات و روابط عمومی نیز نام گذاری شده است لذا وظیفه تک تک روابط عمومی هاست تا خدمات و اقدامات رییس جمهور مردمی ایران اسلامی را به اطلاع آحاد ملت عزیز کشورمان برسانند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه