اخبار داغ

پیام تبریک منوچهر متکی برای انتخاب آيت الله موحدی کرمانی به ریاست مجلس خبرگان رهبری

پیام تبریک منوچهر متکی برای انتخاب آيت الله موحدی کرمانی به ریاست مجلس خبرگان رهبری
منوچهر متکی عضو هیأت عالی و رییس هیأت اجرایی شورای وحدت در پیامی انتصاب حضرت آيت الله موحدی کرمانی(دام ظله) به ریاست مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر متکی عضو هیأت عالی و رییس هیأت اجرایی شورای وحدت در پیامی انتصاب حضرت آيت الله موحدی کرمانی(دام ظله) به ریاست مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفت.

متن پیام منوچهر متکی بدین شرح است:

حضرت آيت الله موحدی کرمانی(دام ظله) 
ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری 

سلام علیکم 
مجلس خبرگان رهبری به عنوان مهمترین رکن نظام اسلامی و جایگاه تحقق هدایت توسط علماء در مقیاس حکومتی و اجتماعی همواره محل اجتماع نظر بزرگان و زعمای قوم و خبرگان امور بوده است. 
انتخاب حضرتعالی به ریاست این جمع از مجتهدان و علماء نشان از جایگاه رفیع آن بزرگوار در نظر پیشگامان انقلاب اسلامی و سابقه ای روشن و درخشان در تعهد به خط امام بزرگوار (ره) و رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) دارد. 

شورای وحدت که پیش از این در ارتباطی وثیق با روحانیت معظم این افتخار را داشته تا از رهنمودهای موثر آن فقیه بصیر در هدایت سیاسی و عمل انقلابی به عنوان جریانی وفادار به امام و اندیشه های راحل بهره مند باشد؛ امروز ضمن تبریک انتخاب فقیهی مردمی و مهذب در مسند ریاست مجلس خبرگان رهبری به ملت ایران، دوام عمر حضرتعالی و توفیق این مجلس را در خدمت به مردم از خداوند متعال خواستار است.

منوچهر متکی 
عضو هیأت عالی و رییس هیأت اجرایی شورای وحدت

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه