اخبار داغ

حجت الاسلام موسوی در جمع خبرنگاران:

خدا می‌گوید مسوولیت به فرد کاربلد و پاکدست باید سپرده شود

خدا می‌گوید مسوولیت به فرد کاربلد و پاکدست باید سپرده شود
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: صحبت‌های اصلی را برای زمان دیگری گذاشتیم اما آنچه در صورت اصلاح روی سایر بخش‌ها اثرگذار خواهد بود، بحث شایسته سالاری و مدیریت و کاربلد بودن است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید احمد موسوی، نماینده ادوار مجلس شورای پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  صحبت‌های اصلی را برای زمان دیگری گذاشتیم اما آنچه در صورت اصلاح روی سایر بخش‌ها اثرگذار خواهد بود، بحث شایسته سالاری و مدیریت و کاربلد بودن است. اینکه هر کسی سر جای خود باشد. با نگاه شایسته سالاری به بحث مدیریت در کشور تحول حاصل خواهد شد.

وی گفت: خدا می‌گوید مسوولیت به فرد کاربلد و پاکدست باید سپرده شود. در سطح پایین‌تر مدیریت حضرت موسی و چند گوسفند مورد اشاره قرار گرفته است. چه برای اداره کشور چه اداره چند گوسفند را باید به افراد کاربلد سپرد.

موسوی افزود: انتظار از خبرنگاران این است که مردم را در انتخاب اصلح کمک کنند. توجه به سابقه اجرایی اهمیت دارد. مردم خواسته‌ها و آرزوهایی دارند. کاندیداها باید بگویند در دوران خدمت چه کردند. در گذشته چه کردید؟ گذشته را برای مردم بگویید که گذشته شما آینده را روشن می‌کند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: چه زمانی که در هیات دولت بودم چه زمانی که رییس سازمان حج و زیارت و سایر موارد خدمت مستقل حضور داشتم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه