اخبار داغ

پیش از مصاف مهم با برزیل در لیگ ملتها؛

اسفندیار: امیدوارم از این فشار سخت بیرون بیاییم/ فراهانی: شناخت خوبی از برزیل داریم

اسفندیار: امیدوارم از این فشار سخت بیرون بیاییم/ فراهانی: شناخت خوبی از برزیل داریم
اعضای تیم ملی والیبال ایران پیش بازی با برزیل در لیگ ملتها صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ امیرحسین اسفندیار دریافت کننده قدرتی و با تجربه تیم ملی والیبال، با اشاره به اینکه شرایط تیم با ۵ باخت از ۵ بازی خوب نیست و بچه‌ها همه توان خود را می‌گذارند، حتی آنهایی که در مسابقه حضور ندارند. بازی بعدی ایران هم مسابقه سختی است، تمام توانمان را می‌گذاریم، برزیل تیم باتجربه و پر مهره‌ای است و خود را برای حضور در المپیک آماده می‌کنند. امیدوارم نتیجه قابل قبولی بگیریم و از این فشار بیرون آییم تا جامعه این تیم جوان را بپذیرد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در مورد بازی تدارکاتی با برزیل هم گفت: قطعا بازی‌های تدارکاتی خوبی بوده است. با تیم بزرگی به نام برزیل این بازی‌های تدارکاتی را انجام دادیم و اینطور نبوده که بگوییم فقط بازی تدارکاتی انجام شده است.

وی ادامه داد: الان که می‌خواهیم با آنها بازی کنیم، نقاط قوت و ضعف خودمان را متوجه شدیم و هم با همه بازیکنانشان بازی کردیم و شناخت بیشتری داریم. باید برویم زمین، ببینیم چی پیش می‌آید. 

اسفندیار در مورد میزبانی ژاپن هم گفت: میزبانی خوب است. شرایط خوب است، هم سالن و هم هتل. امیدوارم شرایطی خوبی را رقم بزنیم، برای خودمان، جامعه والیبال و آینده والیبال رقم بخورد.

مصلح آبادی: راه خیلی درازی در پیش داریم

همچنین علیرضا فراهانی مصلح آبادی که نخستین تجربه حضور و همراهی با تیم ملی بزرگسالان را در لیگ ملت ها تجربه می‌کند، افزود: آنالیز تیمی خودمان را برابر برزیل داریم و این خیلی می‌تواند به بازیکنان کمک کند و باعث پیشرفت شود. 

وی با اشاره به تلاش هم تیمی هایش، گفت: در بازی‌های اخیر بچه‌ها همه توان خود را گذاشته‌اند و تلاش می‌کنیم تا از اینجا به بعد بهتر عمل کنیم. راه خیلی درازی در پیش داریم و امیدوارم به انتهایش برسیم و جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کنیم.

مصلح آبادی با عالی توصیف کردن میزبانی ژاپنی‌ها، اظهار کرد: میزبانی ژاپنی‌ها خیلی خوب است و همه چیز مهیاست، سالن تمرین، بدنسازی، هتل و غذا که جا دارد از مسئولان برگزاری تشکر کنم.

نصری: ۴ تا ۵ روز دیگر به تمرین بر می‌گردم

همچنین مبین نصری که روز گذشته در آخرین تمرین تیم ملی قبل از بازی با ژاپن مصدوم شده بود، در خصوص این اتفاق گفت: متاسفانه در تمرین یک ساعته صبح قبل از مسابقه با ژاپن مچ پایم پیچ خورد و دچار آسیب دیدگی شد و به گفته دکتر ۴ تا ۵ روز دیگر انشالله به تمرین بر می‌گردم.

وی با اشاره به از دست دادن بازی های هفته دوم، گفت: پزشک ۵ روز اعلام کرده، ولی امیدوارم سریع برسم چون وضعیت خیلی حاد نیست. برهه کوتاهی است که خوب خواهم شد.

مردان والیبال ایران از ساعت 6:30 دقیقه روز پنج‌شنبه 17 خرداد در ششمین بازی خود در لیگ ملت‌ها 2024 به مصاف برزیل پرافتخارترین تیم جهان می‌روند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه