اخبار داغ

با حضور امیر سرتیپ حیدری؛

چهارمین جشنواره حضرت علی اصغر(ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد

چهارمین جشنواره حضرت علی اصغر(ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد
چهارمین جشنواره حضرت علی اصغر(ع) و تقدیر از متولیان طرح لبیک ۲۴ از صبح امروز با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چهارمین جشنواره حضرت علی اصغر(ع) و تقدیر از متولیان طرح لبیک ۲۴ صبح امروز (دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳) با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.

خدمتی که امروز در نیروی زمینی ارتش ارائه شده یک سازه ارزشمند است

در ابتدای این جشنواره علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کل کشور با بیان  اینکه خدمتی که امروز در نیروی زمینی ارتش ارائه شده یک سازه ارزشمند است، اظهار کرد: مقوله فرزندآوری به اندازه ای مهم است که فرماندهی نیروی زمینی به شخصه تصمیم گرفتند با وجود همه مشغله‌های عدیده خود در این همایش حضور پیدا کنند.

وی با اشاره توجه ویژه دولت سیزدهم به خانواده‌ها و فرزند‌خواندگی افزود: بهزیستی از پیش از تولد با خدمات ژنتیکی و تا سالمندی همراه و در خدمت خوانواده‌ها خواهد بود.

قادری ادامه داد: امروز ما شاهد آن هستیم که میزان فرزندخواندگی به میزانی افزایش یافته که برخی شیرخوارگاه‌های ما به تعطیلی کشیده شده است.

وی با بیان اینکه بهزیستی برای برخی از خانواده‌ها مقرری تدارک دیده است، گفت: امروز نیز به هشت خانواده حاضر در سالن به قید قرعه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

امیر سلمانی: طرح لبیک ۲۴ رسیدگی به مشکلات خانواده بزرگ ارتش است

در ادامه این جشنواره امیر سرتیپ دوم سلمانی فرمانده قرارگاه انصار و سپهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به اینکه طرح لبیک ۲۴ رسیدگی به مشکلات خانواده است،  اظهار کرد: روزی که خواستیم این طرح را آغاز کنیم مشکلی داشتیم که برخی خانواده‌ها‌ی نابارور  هزینه‌های عدیده‌ای داشتند چون هزینه بیماران صعب العلاج اما جزو بیماران صعب العلاج محسوب نمی‌شدند.

وی ادامه داد: برای خانواده‌ها دفترچه‌ای به موازات دفترچه خدمات درمانی تدارک دیدیم و هر آنچه مشمول بیمه نمی‌شد ما آن هزینه را متقبل شدیم.

وی یادآور شد: با برگزاری نشست‌های مختلف با مسئولین خدمات درمانی اجماع بر آن شد که دفترچه‌های خانواده‌ها  کد دار شوند و بخش عمده هزینه فرزندآوری را از طریق همان بیمه خدمات درمانی متعهد شوند.

امیر سلمانی تاکید کرد: ما در همه یگان‌ها یک دبیرخانه  قرارگاه انصارو سپهر با فرماندهی فرمانده یگان‌ها مستقر کردیم، امیدواریم این دبیرخانه پویاتر و فعالتر شود.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به سامانه امید اشاره کرد و گفت: سامانه امید پاسخگوی همه مشکلات و سوالات خانواده بزرگ ارتش است. این سامانه سال گذشته تدارک دیده شد و دیگر نیاز نیست عزیزان برای مسائل مختلف از مسافت‌های دور حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های بسیاری را تلاش کردیم تا صاحب فرزند شوند اظهار کرد: در حوزه ناباروری قریب ۳۹میلیارد وام کم بهره اعطا شد در حوزه کتابچه لبیک ۲۴ نیز ۷ میلیارد وصد و پنجاه و پنج میلیون به حساب خانواده‌ها واگذار شده است.

امیر سلمانی با تاکید بر مشاوره کارشناسان خبره مرکز انصار و سپهر ابراز امیدواری کرد تا  خانواده بزرگ ارتش هر ساله به شمار آن افزوده شده و جوانتر شوند.

 

امیر حیدری: کار درمان زوج‌های نابارور در نیروی زمینی ارتش از سال ۱۳۹۶ آغاز شد

در ادامه این برنامه امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز در بین شما عزیزان در این مراسم حاضر شدم تا شریک جشن و شادی شما باشم، اظهار کرد: مسئول این مراسم برادرم امیر سلمانی هستند که دلسوزانه آنچنان که گویا فرزند خویش قرار است به دنیا آید، پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه کار درمان خانواده‌هایی که در فرزندآوری با مشکلاتی مواجه بودند در نیروی زمینی ارتش از سال ۱۳۹۶ آغاز  و نتیجه کارهایی که در این زمینه صورت گرفت از سال ۱۳۹۹ نمایان شد، خاطر نشان کرد: از سال ۱۳۹۹ تاکنون به صورت میانگین خداوند هر سال ۲۵۰ فرزند را به این قبیل خانواده‌ها هدیه داده است که از این میان ۲۳ خانواده فرزند دوقلو داشتند.

وی افزود: ما ابتدا تنها کار را با نیروی زمینی و به شکل جزیره‌ای آغاز کردیم اما اکنون فراتر رفته و دولت نیز پای کار آمده است تا فرزندان به دنیا آمده فرزندان صالحی برای خانواده‌ها باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه