اخبار داغ

بازگشت حسن یک درس است؛

درستکار: یزدانی توان شکست دادن آرون بروکس را دارد؛ درباره استعفایم صحبت نمی‌کنم

درستکار: یزدانی توان شکست دادن آرون بروکس را دارد؛ درباره استعفایم صحبت نمی‌کنم
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: بروکس بسیار قدرت بدنی بالایی دارد و کشتی‌گیری است که باید با برنامه، منسجم و با آنالیز دقیق مقابلش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ پژمان درستکار، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان راجع به بازگشت حسن یزدانی به میادین کشتی پس از 8 ماه غیبت اظهار داشت: حسن یزدانی پس از جراحی سنگین کتف با قدرت برگشت و این کام‌بک او یک درس برای همه است. فکر می‌کنم حسن اگر آنالیز خوب و برنامه‌ریزی خوبی برایش داشته باشند، می‌تواند آرون بروکس را شکست بدهد و ان‌شالله دومین طلای المپیکش را هم بگیرد.

وی در ادامه بیان داشت: حق کشتی است که پرافتخارترین ورزشکار ایران در ادوار المپیک از این رشته ورزشی باشد. امیدوارم حسن یزدانی بتواند به این افتخار برسد و از حق کشتی دفاع کند. بروکس بسیار قدرت بدنی بالایی دارد و کشتی‌گیری است که باید با برنامه، منسجم و با آنالیز دقیق مقابلش قرار گرفت. فکر می‌کنم در این صورت برای حسن سخت نیست.

درستکار درباره دلایل استعفایش از هدایت تیم ملی کشتی آزاد گفت: من هم به وقتش درباره استعفایم حرف می‌زنم، الان وقتش نیست. فقط بگویم بحث کدورت‌ها واقعیت ندارد و همه چیز در فضای آرام شکل گرفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه