اخبار داغ

امام جمعه موقت اراک:

رئیس جمهور آینده در کنار مردم باشد

رئیس جمهور آینده در کنار مردم باشد
امام جمعه موقت اراک گفت: رئیس جمهور آینده باید متعهد به انقلاب باشد با مردم باشد ملت را درک کند و بر اساس نیازهای مردم تلاش شبانه‌روز داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم عبدالهی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات و ویژگی‌ها و شاخصه‌های رئیس جمهور تراز از نگاه امام و رهبری و در مقایسه با شهید رئیسی و شهید رجایی گفت: اهمیت حضور مردم و مشارکت در انتخابات نشانه وحدت و همدلی با دولت و ولایت‌فقیه است، لذا هر چه انتخابات پرشورتر باشد وحدت مردم با انقلاب بیشتر خواهد بود.

وی بیان کرد: ویژگی‎‌های تراز رئیس جمهور، اسلامی و جمهوری بودن است، لذا اسلامی یعنی مبتنی با قوانین اسلام و جمهوری بودنش مبتنی به آرای ملت است، لذا مردم با حضور پررنگ در انتخابات و انتخاب اصلح و نامزد تراز با انقلاب و رهبری اقتدار نظام سیاسی را در دنیا به نمایش خواهند گذاشت.

امام جمعه موقت اراک عنوان کرد: رئیس جمهور انتخابی ملت شریف ایران باید متعهد به انقلاب و با مردم باشد، ملت را درک کند و بر اساس نیازهای مردم تلاش شبانه‌روز داشته باشد، لذا دیدگاه مردم نسبت به رئیس جمهور بعد از شهادت سیدالشهدای خدمت ابراهیم رئیسی عوض شده شهید رئیسی و تیم پر تلاششان شبانه‌روز در خدمت‌رسانی به مردم پای کار بودند و محرومین و مستضعفین جامعه را ساماندهی می‌کردند.

عبدالهی تصریح کرد: ویژگی‌های مهم و شاخص شهیدان رجایی و رئیسی به عنوان رئیس جمهور، عنصر مردمی بودن این شهیدان بود و مردم هم به پاس تلاش‌های بی‌وقفه این شهیدان با حضور در غم ایشان ارادت خود را به نمایش گذاشتند تا دنیا بداند خادم مردم یعنی برای مردم، گره‌گشای، تلاش مضاعف و اهمیت است.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور محبوب در میان مردم باید طبق خواسته‌های محرومین و مستضعفین جامعه عمل کند نه طبق خواسته مرفحین، لذا با تلاش شبانه‌روزی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را حل کند، صاحب نظر باشد، استکبار ستیز باشد و کشور را به نقطه اقتدار برساند و ادامه‌دهنده راه سید‌الشهدای خدمت ابراهیم رئیسی باشد.

امام جمعه موقت اراک در پایان گفت: رئیس جمهور آینده باید تلاش و پشت کار داشته باشد و مردم را به عنوان یک اصل قبول داشته باشد و به انقلاب اسلامی و قانون اساسی اعتقاد داشته باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه