اخبار داغ

پس از دستور ویژه استان‌دار؛

آخرین وضعیت مالکیت نساجی؛ حمایت اداره ورزش و جوانان مازندران از حدادیان

آخرین وضعیت مالکیت نساجی؛ حمایت اداره ورزش و جوانان مازندران از حدادیان
مالک باشگاه نساجی مازندران مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ با اعلام آمادگی واگذاری امتیاز باشگاه نساجی مازندران توسط رضا حدادیان مالک این باشگاه، موجی از استرس و نگرانی شهر قائم‌شهر و دوست‌داران این تیم ریشه‌دار شمالی را فرا گرفت که این اتفاق، واکنش سریع و جدی یوسف نوری، استاندار مازندران را در پی داشت.

آخرین خبر از وضعیت واگذاری باشگاه نساجی این بود که مدیران یک بانک خصوصی، مذاکرات ابتدایی را برای خرید امتیاز نساجی داشته‌اند و عوامل این باشگاه در انتظار پاسخ نهایی اعضای هیئت مدیره بانک یادشده هستند اما نامه استاندار به مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، تا حدی باعث تغییر در رویه این مسئله شد.

پس از این نامه؛ علی رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران اظهار داشت: همه ما مدیون زحمات جناب آقای رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی هستیم و روزهای خوش فوتبال استان مخصوصا در شهر قائمشهر به پاس زحمات و تلاش این بزرگمرد به ثبت رسیده است. در حال حاضر هم با کمک دو نماینده محترم قائمشهر در مجلس و فرماندار شهرستان در تلاش برای رفع مشکلات هستیم.

وی در ادامه بیان داشت: با دستور ویژه استاندار جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های مدیران و مالک باشگاه، جلسه‌ای فوری با حضور تمامی دستگاه‌های مرتبط برگزار خواهد شد و در خصوص رفع ایرادات و مشکلات موجود تصمیمات مهمی اتخاذ خواهد شد. طی بازدیدی که به همراه شخص استاندار از استادیوم شهید وطنی قائمشهر داشتیم، موقعیتی را جنب اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر در نظر گرفتیم تا با تخریب این بخش مشکل ورود و خروج اتوبوس‌های تیم‌ها برطرف شود.

رجبی درباره رضا حدادیان عنوان داشت: مالک باشگاه نساجی در طول این سال‌ها سبک و شیوه جدیدی از مدیریت فوتبالی را در کشور به ثبت رسانده و همین موضوع سبب شده تا نام مازندران در کشور و حتی در آسیا بیش از پیش بدرخشد.  رضا حدادیان بیشتر از هر هواداری، عاشق نساجی و هوادارتر از همه است و این موضوع را این سال‌ها ثابت کرده است. تلاش همه ما هم این است که فصل آینده را رضا حدادیان باقدرت‌تر از فصول گذشته تیمی قدرتمند جهت حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران روانه مسابقات کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه