اخبار داغ

امام‌جمعه سپاهان‌شهر:

مشارکت مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

مشارکت مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود
امام‌جمعه سپاهان‌شهر ضمن بیان اهمیت مشارکت عمومی در انتخابات، مهم‌ترین دلیل مشارکت مردم در انتخابات را ناامیدی دشمنان بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی «صاحب نیوز»؛ به فرموده مقام معظم رهبری همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است. البته ممکن است همه تلاش‌ها به نتیجه نرسد؛ اما انتخاب‌کنندگان تلاش کنند، برای اینکه گزینش درستی داشته باشند. این، خیلی مهمّ است … باید گشت و اصلح را پیدا کرد. باید گشت و امین‌ترین را انتخاب کرد. باید جست‌وجو کرد و در بین این چند نفر، به طور نسبی قادرترین بر اداره کشور را پیدا کرد.

یکی از جلوه‌های زیبای مردم‌سالاری دینی است که مطابق شرع و قانون اساسی و عرف در کشور برگزار می‌شود و چه زنان و چه مردان در صورت برخورداری از صلاحیت کافی می‌توانند پا به عرصه رقابت انتخاباتی بگذارند و در توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور سهیم شوند.

مردم آزاده و سربلند ایران همواره با حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات متعدد، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی به اثبات رسانده و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند. مردم به حول و قوه الهی بار دیگر در پای صندوق‌های رأی در انتخابات مهم ریاست‌جمهوری در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

در ۸ تیرماه برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی افزوده خواهد شد و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با گام‌های استوار و اراده پولادین در صحنه سرنوشت‌ساز حضور خواهند یافت.

در همین راستا حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی صاحب نیوز، ضمن بیان اهمیت مشارکت عمومی در انتخابات اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات، یاس و ناامیدی دشمنان جمهوری اسلامی و خوشحالی دوستان انقلاب اسلامی است.
امام‌جمعه سپاهان‌شهر در ادامه با اشاره به‌ضرورت انتخاب اصلح تصریح کرد: انتخاب آگاهانه مردم زمینه گشایش و تسریع در حرکت عمومی کشور را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: روحیه انقلابی و نزدیک بودن به ملاک‌های انقلاب و همچنین روحیه فعالیت و کار جهادی در بستر انقلاب اسلامی و داشتن روحیه مبارزه با فساد از مهم‌ترین شاخصه‌های رئیس‌جمهور آینده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه