اخبار داغ

صحبتهای مدافع پرسپولیس پس از تمدید قرارداد؛

پورعلی گنجی: امیدوارم گاریدو با شرایط ایران وفق پیدا کند/ دلتنگ بازی هستم

پورعلی گنجی: امیدوارم گاریدو با شرایط ایران وفق پیدا کند/ دلتنگ بازی هستم
مدافع پرسپولیس، گفت: احساس کردم با تمدید قرارداد خود، می‌توانم مقداری از نگرانی هواداران را کم کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع سرخ ها بعد از تمدید قراردادش با پرسپولیس، اظهار داشت: صحبت‌های مطرح شد و مشکلی نداشتیم. خوشحال هستم که یک فصل دیگر در خدمت پرسپولیس هستم. امیدوارم فصل جدید هم قهرمان شویم.

وی در واکنش به جدایی بازیکنان پرسپولیس، عنوان کرد: من هم به عنوان یک هوادار نگران پرسپولیس هستم و احساس کردم با تمدید قرارداد خود، می‌توانم مقداری از نگرانی هواداران را کم کنم.

مدافع پرسپولیس در خصوص انتخاب خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی این تیم، گفت: رزومه این مربی را دیده‌ام و امیدوارم با شرایط ایران وفق پیدا کند. باید در کنار هم کار کنیم و مطمئن هستم با بازیکنان خوبی که داریم و مربی که در اختیار گرفتیم، نتایج مناسبی می‌گیریم.

پورعلی‌گنجی در واکنش به شرایط خودش، اظهار داشت: دلتنگ بازی هستم و در این ۸ ماه یک لحظه استراحت نکردم تا با انرژی هواداران با سلامت کامل برگردم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در واکنش به تمدید قرارداد 3 بازیکن پرسپولیس عنوان کرد: من به آنها و رضا درویش گفتم با هم همکاری کنند. پرسپولیس در ۱۰ سال اخیر لایق‌ترین و بهترین تیم بوده. شما برای قهرمانی یک انگیزه می‌خواهید و برای تکرار قهرمانی، انگیزه قطعا کم می‌شود اما در این ۱۰ سال ۷ جام در لیگ گرفته‌ایم. بازیکنان لایق حمایت از سوی مدیریت و هواداران هستند. قهرمان شدن سخت است، اما قهرمان ماندن سخت‌تر و امیدوارم تیم خوبی ببندیم.

مدافع سرخ‌پوشان در خصوص نگرانی هواداران، خاطرنشان کرد: پرسپولیس برای کل ایران شادی آورده است. پرسپولیس در این سال‌ها دو بار به فینال آسیا رفت و الان هم در لیگ نخبگان حضور دارد. باید تیمی برای این رقابت‌ها بیندیم. مطمئن باشید قطری‌ها، اماراتی‌ها و عربستانی‌ها، بازیکنان خوبی جذب می‌کنند تا در آسیا پرچم خود را بالا ببرند. ما بازیکنان داخلی خوبی داریم و باید حمایت شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه