اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات گلستان:

نمایندگان نامزدها هم سلامت انتخابات را تائید کردند

نمایندگان نامزدها هم سلامت انتخابات را تائید کردند
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۹۶۰ نفر نماینده نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ابتدای رای‌گیری تا پایان شمارش به نیابت از نامزدشان حضور داشتند که تائید بر سلامت انتخابات باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعلی مهاجر در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: حدود ۲۴ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، قضایی و بازرسی پای کار انتخابات در یکهزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان داشتند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۷ حوزه فرعی و اصلی در فرآیند اجرای انتخابات استان گفت: ۵۲ شعبه صعب‌العبور تعبیه شد تا مردم در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به خدمات شهید جمهور در استان گفت: استاندار گلستان در زمان افتتاح پروژه‌های مختلف در استان مبادرت به جهاد تبیین پیرامون خدماتی که در دولت سیزدهم به ثمر نشست پرداختند، امیدواریم کسی که با رای مردم به عنوان رئیس‌جمهور بعدی کشورمان انتخاب می‌شود بتواند راه شهید جمهور را ادامه دهد.

مهاجر توضیح داد: ۹۶۰ نفر نماینده نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ابتدای رای‌گیری تا پایان شمارش به نیابت از نامزدشان حضور داشتند که تائید بر سلامت انتخابات باشد.

وی با قدردانی از فعالیت رسانه‌های استان که شور و نشاط را در جامعه ایجاد کردند، بیان کرد: ۹۳ واجد شرایط بالای ۹۵ ساله در انتخابات شرکت کردند، با این فضایی که دشمنان «نه» به انتخابات گفته بودند اما مردم جانانه پای کار آمدند که جای تحسین دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه