اخبار داغ

آخرین وضعیت ذوب آهن برای فصل جدید به روایت مدیرعامل؛

نکیسا: نمی‌دانم اسم رحمتی از کجا آمد؛ ربیعی سرمربی ماست/ به اسلامی مشاوره دادم

نکیسا: نمی‌دانم اسم رحمتی از کجا آمد؛ ربیعی سرمربی ماست/ به اسلامی مشاوره دادم
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: نمی‌دانم اسم رحمتی از کجا آمد و محمدربیعی سرمربی ما در فصل اینده لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی درمورد سرمربی ذوب آهن در لیگ بیست و چهارم، اظهار داشت: در این لیگ هم مانند لیگ بیست و سوم با محمد ربیعی ادامه همکاری خواهیم داد. مسائلی هم که وجود داشته، قطعا در حد شایعه بوده است. تمام تلاش ما این است مانند سال قبل تیمی کم حاشیه با بار فنی بالا ببندیم. خدا را شکر به لطف همکاران و دوستان خوبمان در اصفهان نتایجی که سال گذشته در فوتبال و رشته‌های دیگر کسب کردیم، خوب و قابل قبول بود.

وی افزود: من آدم بلندپروازی هستم و همیشه سعی کرده‌ام بهترین‌ها را به دست آورم. به لطف تلاش همکاران و عزیزانی که کنار ما هستند به ویژه اهالی رسانه قطعا باید کارها بازتابی در اذهان عمومی داشته باشد. کسب رتبه پنجم در فوتبال و قهرمانی در رشته‌های دیگر، ما را اقناع نمی‌کند. به فکر تثبیت جایگاه در رشته‌های دیگر هستیم. در فوتبال نیز باید سال آینده به این فکر کنیم که آیا می‌توان سهمیه کسب کرد زیرا خیلی چیزها بستگی به میزان بودجه ما دارد که هنوز مشخص نشده. ان‌شاءالله پس از این موضوع به لطف عزیزان در شرکت سهامی ذوب آهن و سهامداران، فصل آینده با تخصیص بودجه مناسب، یک تیم قوی و خوب می‌بندیم. بتواند از حیثیت اصفهان در کنار سپاهان و گیتی پسند دفاع کند.

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: هفته گذشته تفاهم‌نامه 3 جانبه نوشتیم و شاید برای اولین بار بود که اداره کل ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران و 3 باشگاه اصفهانی در کنار هم یک وفاق استانی ایجاد کردند.

نکیسا درخصوص حواشی موجود درمورد ادامه همکاری ربیعی با ذوب آهن، مطرح شدن نام سیدمهدی رحمتی و اینکه آیا این موضوع به ماجرای مس رفسنجان ربط داشت یا خیر، عنوان کرد: همیشه شفاف صحبت کردم و هیچ وقت غیرشفاف نبودم. مهدی رحمتی همبازی، عزیز، هم پستی  و از دوستان من است اما با ربیعی قرارداد 2 ساله داریم. رفاقت خیلی خوبی هم با داریم. لطف خدا سال گذشته شامل رفاقت درون سازمانی و داخل سیستمی ما شد و خدا را شکر در روز آخر لیگ توانستیم به مقامی دست پیدا کنیم که همه خوشحال بودیم. هیچ مشکلی برای ادامه همکاری با ربیعی نداریم. رحمتی هم سرمایه ملی و عزیز ما است. نمی‌دانم این قضیه از کجا مطرح شد اما صحبتی با او نکردیم.

مدیرعامل ذوب آهن درمورد قطعی شدن انتقال محمدحسین اسلامی به استقلال، گفت: از جایگاه مدیرعاملی ذوب آهن با او صحبت کردم و از جایگاه یک فوتبالیست سابق هم به اسلامی نکاتی گفتم. در نهایت خودش و پدرش تصمیم می‌گیرند. قطعا او ستاره‌ای در تیم‌های ملی و تیم‌های بزرگی ما خواهد بود. بازیکن بزرگ‌تری خواهد شد زیرا از لحاظ رفتاری و فنی بسیار قوی است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه