اخبار داغ

آیت الله مدرسی یزدی:

مردم با مشارکت خوب خود دشمنان را مایوس تر از گذشته بکنند

مردم با مشارکت خوب خود دشمنان را مایوس تر از گذشته بکنند
رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: مردم با مشارکت خوب خود دشمنان را مایوس تر از گذشته بکنند

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله مدرسی یزدی، رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات پس از آنکه رای خود را برای دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت، اظهار کرد: هیچ محفل سیاسی با اهمیت وجود ندارد که به امروز ایران توجه نکند.

وی افزود: با گزارش هایی که رسیده است، استقبال با عظمت بوده است. مردم با مشارکت خوب خود دشمنان را مایوس تر از گذشته بکنند. 

رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه به درگاه خداوند تضرع می کنیم این حماسه بزرگ را به سلامت به پایان برسانیم، تصریح کرد: از همه کسانی که در رابطه به این انتخابات و همه انتخابات زحمت کشیدند، چه در قوه قضاییه و چه در قوه مجریه و مقننه تشکر می کنم. 

آیت الله مدرسی یزدی گفت: همه دنیا و حتی هیچ محفل سیاسی با اهميتی نیست که به امروز ما توجه نداشته باشد مردمی که به سرنوشت خود، فرزندانشان و حتی سرنوشت منطقه و جهان بشریت علاقمند هستند شایسته است با شو در انتخابات حضور پیدا کنند.

بازدید آیت الله مدرسی یزدی از هيئت مرکزی نظارت بر انتخابات

سپس آیت الله مدرسی، با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری از روند نظارت بر انتخابات در سراسر کشور بازدید کرد.

 

هرچه مشارکت مردم بالاتر باشد، استحکام و قدرت نظام اسلامی بیشتر خواهد شد

آیت الله مدرسی یزدی در جریان بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه امروز سرنوشت قوه مجریه در دست مردم است، گفت: هر یک از آرای مردم دارای ارزش بزرگی است و مردم امروز توجه کنند و البته توجه هم دارند که سرنوشت قوه مجریه در دست آنها است. 

وی افزود: هر چه مردم تصمیم بگیرند، محقق خواهد شد و ان‌شاالله رئیس جمهور برگزیده مردم زمام قوه مجریه را به دست خواهد گرفت و همه ما در این رابطه به نوعی مسئولیم و این قدرت از طریق مردم در اختیار رئیس جمهور قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بیان کرد: امیدواریم که مردم از حق رأی دادن خود استفاده کنند و هرچه مشارکت مردم بالاتر باشد، استحکام و قدرت نظام اسلامی بیشتر خواهد شد. 

آیت الله مدرسی یزدی با بیان اینکه هر رأی مردم عملا  بیعت مجدد با نظام اسلامی و با رهبری نظام اسلامی و اسلام است، گفت: همه وجود ملت ما با اسلام عجین است؛ به خصوص در این ایام که در آستانه رسیدن به ماه محرم هستیم و مردم با همان شور و علاقه‌ای که به امام حسین و نهضت عاشورا دارند و با بصیرتی که از عاشورا کسب کرده‌اند و می‌کنند، حضور موثر و با بصیرت خود را ان‌شاالله اثبات خواهند کرد تا دل دوستان مسرور و چشم دشمنان کور شود.

آیت الله مدرسی یزدی

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه