اخبار داغ

به رسم هر ساله؛

اهتزاز پرچم حضرت سیدالشهدا(ع) بر فراز قله توچال به مناسبت ماه محرم

اهتزاز پرچم حضرت سیدالشهدا(ع) بر فراز قله توچال به مناسبت ماه محرم
در آستانه ماه محرم با صعود کوهنوردان و مشتاقان خاندان اهل بیت علیهم السلام به قله توچال پرچم حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بر بلندای این قله، به اهتزاز درآمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا و به نقل از روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم ویژه برنامه بیرق های عشق و ایثار از سوی باشگاه کوهنوردی سلام همنورد و با همکاری مجموعه تفریحی ورزشی توچال روز گذشته برگزار شد.

هر ساله در آستانه اقامه عزای سرور و سالار شهیدان تیم کوهنوردی سلام همنورد به صورت نمادین پس از پیمایش مسیر ۶ هزار متری ایستگاه پنج تا قله توچال را سیاه پوش می کنند.

در این برنامه کوهنوردان و مشتاقان امام حسین(ع) پس قرائت زیارت عاشورا و اقامه نماز ظهر و عصر پرچم سید الشهدا(ع) را بر قله توچال به عنوان بلندترین نقطه تهران به اهتزار در می آورند.

این صعود باهدف ترویج و نشر فرهنگ عاشورایی، زنده نگه داشتن یاد شهدا و صعود به قله‌های معرفت و معنویت در آستانه ماه محرم انجام می‌شود.

این حرکت فرهنگی هرساله با همکاری مجموعه تفریحی ورزشی توچال برای اقامه عزای حضرت سیدالشهدا(ع) و ترویج سبک زندگی اسلامی در قالب صعود تیم های کوهنوردی صورت می گیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه