اخبار داغ

الحوثی:

تجاوزات اسرائیل به غزه آزمونی برای بشریت است

تجاوزات اسرائیل به غزه آزمونی برای بشریت است
رهبر انصارالله یمن برخورد با جنایات جنگی نسل‌کشی علیه ملت فلسطین را آزمونی برای وجدان و ارزش‌های جامعه مشترک بشری دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی گفت: سکوت در برابر جنایت نسل‌کشی در غزه به معنای هدر دادن موجودیت، کرامت انسانی و حق حیات جوامع بشری است.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، وی در ادامه افزود آنچه که دشمن صهیونیستی انجام می‌دهد نقضض همه چیز و نشأت‌گرفته از بینش نادرست، باطل و توهین‌آمیز به جوامع بشری است.  ظلم و ستم در فلسطین و جنایت دشمن در گسترش آگاهی در جوامعی که دکترین تجلیل از صهیونیسم برای قرن ها در آن ریشه دوانده بود، تأثیر داشت. فاجعه مردم فلسطین در ایجاد آگاهی و رفع تمام موانعی که صهیونیست‌ها در بین مردم به ویژه در آمریکا و اروپا ایجاد کرده بودند، تأثیر زیادی داشت. جنبش دانشجویی و تظاهراتی که در محکومیت آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، در شرایطی است که افرادی را از جوامع انسانی که هنوز وجدان انسانی دارند و به آن پایبند هستند، جدا می‌کند. برای کسانی که نسبت به آنچه در فلسطین روی می دهد بی‌تفاوت هستند و برای کسانی که با دشمن همکاری می‌کنند و نقش خرابکارانه‌ای برای ناامید کردن و به بند کشیدن ملت دارند، خطرناک است. جنایت نسل کشی در غزه قرار است وجدان انسان را زنده کند و احساس مسئولیت را در وجدان او برانگیزد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه