اخبار داغ

هیچ اسمی بالاتر از پرسپولیس نیست؛

حسینی: شرایط پرسپولیس خیلی سخت شده؛ باید تقویت شویم ولی ساختار از بین رفت!

حسینی: شرایط پرسپولیس خیلی سخت شده؛ باید تقویت شویم ولی ساختار از بین رفت!
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتوانستیم بازیکن جذب کنیم؛ این یک مشکل بزرگ است و بازیکنانی هم که جدا شدند، یک مشکل بزرگ دیگر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سیدجلال حسینی، کاپیتان اسبق و مربی تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون شرایط این باشگاه اظهار داشت: حق هواداران ما بیشتر از این است‌. هواداران همیشه کنار پرسپولیس و بازیکنان و باشگاه بودند و همیشه هم دوست دارند در فصل نقل و انتقالات تیم به خوبی بسته شود و یک تیم قدرتمند داشته باشند. ما در شرایطی هستیم که هم بازی‌های آسیایی داریم و هم لیگ برتر و جام حذفی و سوپرکاپ است و کار خیلی سخت است.

وی در ادامه بیان داشت: انتظارمان از باشگاه این است که بازیکنان قوی و خوبی جذب کند. با رفتن بازیکنان خوبی که برای پرسپولیس زحمت کشیدند، در حال حاضر شرایط خیلی سخت است. هواداران هم حق دارند که اعتراض کنند. امیدوارم مجموعه باشگاه و اسپانسر تلاش کنند و شرایط خوبی فراهم کنند، چون پرسپولیس نیاز دارد که در این شرایط یک تیم قوی و قدرتمند داشته باشد و در آسیا و لیگ خودمان موفق شود. الان شرایط اصلا خوب نیست.

حسینی درباره  اینکه آیا تصور می‌کرد پس از واگذاری این باشگاه به بانک شهر چنین شرایطی رقم بخورد، گفت: نه، واقعا ما هم تصور نمی‌کردیم. ما هم مثل مردم فکر می‌کردیم شرایط در حال بهتر شدن است، اما الان شرایط خیلی برای پرسپولیس سخت شده است. بازیکنان خیلی خوبی جدا شدند و هنوز نتوانستیم بازیکن خیلی خوبی جذب کنیم. الان تمرینات شروع شده و سرمربی تیم نیاز دارد که بازیکنان را در اختیار داشته باشد. در جریان هستم که تعداد کمی از بچه‌ها به تمرین رفته‌اند. داشته‌هایمان همین است. امیدوارم باشگاه و اسپانسر بتوانند خیلی زود شرایط را عوض کنند.

وی در این رابطه تصریح داشت: خیلی بحث مهمی است و باید کارشناسی شود. ما خیلی به این موضوع کاری نداریم اما نتوانستیم بازیکن جذب کنیم؛ این یک مشکل بزرگ است و بازیکنانی هم که جدا شدند، یک مشکل بزرگ دیگر است. باید سرمربی با خود باشگاه یک جلسه قوی داشته باشد تا این موضوعات بررسی و پیگیری شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با جلسه با خوان کارلوس گاریدو تأکید داشت: جلسه کوتاهی در مجموعه خودمان بود اما در همان جلسه کوتاه خیلی مربی مثبتی بود و نظرات خیلی خوبی داشت. باید بازیکنان در اختیارش باشند، اما صد درصد مربی‌ای که انتخاب می‌شود، اطلاعاتی کسب می‌کند و می‌آید. شرایط پرسپولیس خاص است و امیدوارم این شرایط زودتر بهبود پیدا کند. الان در شرایط سختی است. سرمربی تلاشش را می‌کند، اما باشگاه باید این کار را خیلی زودتر انجام می‌داد.

وی در خصوص برخورد رضا درویش با بازیکنان در جلسات گفت: من هم شنیده‌ام‌. امیدوارم خود آقای درویش بنشیند و فکر کند. در این وضعیت هیچ اسمی بالاتر از پرسپولیس نیست. آقای درویش باید بنشیند و با خودش فکر کند که پرسپولیس نیاز دارد همیشه یک تیم قوی باشد و بهتر است شکل و تفکرشان را عوض کنند تا بتوانیم یک پرسپولیس قوی داشته باشیم. 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا دلیل جدایی اوسمار ویه‌را تنها مسائل مالی بود یا موضوع دیگری وجود داشت، گفت: من در جریان این بحث نیستم، چه آقای گل‌محمدی و چه اوسمار. در این سال‌ها با وجود اینکه از نظر مالی مشکل داشتیم و هر سال در نقل و انتقالات مشکل داشتیم، پرسپولیس با کمک هواداران در ساختاری قوی‌ داشته است. در حال حاضر این ساختار از بین می‌رود و این کار را سخت می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه