اخبار داغ

خداحافظی مدافع آبی ها با هواداران؛

جدایی صالح از استقلال قطعی شد/ حردانی: تقدیر من را از تیم محبوبم جدا کرد

جدایی صالح از استقلال قطعی شد/ حردانی: تقدیر من را از تیم محبوبم جدا کرد
مدافع راست استقلال با انتشار پیامی از این باشگاه و هوادارانش خداحافظی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛صالح حردانی مدافع راست استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا جدایی اش از استقلال قطعی باشد. 

بعد از جذب رامین رضاییان، زمزمه‌های جدایی صالح حردانی به گوش می‌رسید و شنیده شد که این بازیکن مذاکرات خود را با سایر تیم‌ها از جمله سپاهان و حتی پرسپولیس برای انتقال به آنها آغاز کرده. در نهایت حردانی با انتشار پیام خداحافظی، جدایی خود از استقلال را به شکل قطعی اعلام کرد. 

حردانی خطاب به هواداران استقلال نوشت:

سلام به هواداران باشگاه بزرگ استقلال

امروز که این متن را برای شما می نوشتم باور نمی کردم، مجبور شوم از استقلال جدا شوم اما تقدیر اینگونه برایم رقم زد.این پیام من خطاب به شما رنگ و بوی خداحافظی ندارد چون مطمئنا یک روز با افتخار به استقلال باز خواهم گشت، روزی که با جان و دل من را بپذیرند و من هم با جان و دل مثل دو فصل گذشته برای پیراهن پرافتخار تیم محبوبم بازی کنم.

مطمئن باشید قلبم با شما هواداران بزرگ استقلال است که به من عزت دادید. می دانم پیراهنی را به تن کردم که بزرگان بسیار زیادی آن را پوشیدند و افتخار می کنم یک عضو از بزرگان جناح راست استقلال بودم.

من تلاش های زیادی کردم و سختی های زیادی کشیدم تا به این جایگاه برسم اما امروز تقدیر من را از شما مدتی دور خواهد کرد هر چند هرگز استقلال و شما طرفداران عزیز را فراموش نخواهم کرد. به این امید که یک روز دوباره حضور در کنار شما هواداران استقلال حضور داشته باشم و آن روز را در کنار شما جشن بگیرم.

کوچيک شما

یاحق

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه