اخبار داغ

استاندار ایلام:

امسال هر شهرستان یک ستاد معین اربعین دارد

امسال هر شهرستان یک ستاد معین اربعین دارد
استاندار ایلام با تاکید بر اینکه امسال هر شهرستان یک ستاد معین اربعین دارد، گفت: سامانه جامع مدیریت راهپیمایی پارکینگ برای شفاف‌سازی هزینه پارکینگ و مدیریت هوشمند یک الگوی مناسب برای استان‌های زائرپذیر خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بهرام‌نیا در نشست ستاد اربعین استان ایلام اظهار کرد: با توجه به گرمای شدید امسال، از امروز هر کس وظیفه خود را به درستی انجام دهد تا خدمات‌دهی به زوار در بالاترین حد باشد.

وی افزود: این کمیته‌ها باید از روز شنبه در محل کار حضور یابند و بیشترین فعالیت را داشته باشند تا مشکلی در خدمات‌دهی به زوار نداشته باشیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: امسال هر شهرستان یک ستاد معین اربعین دارد و تمامی مدیران کل، در ستاد اربعین مستقر خواهند شد و یاری‌گر فرماندار در خدمات‌دهی به زوار خواهند بود.

رئیس ستاد اربعین استان با تاکید بر این‌که اینکه میانگین کلی نمره مدیران استان خوب بوده است، ادامه داد: فرماندهی میدان اربعین، واحد است و به دلیل این‌که امورات بسیار زیاد است باید تصمیم‌گیری‌ها هم واحد باشد.

بهرام‌نیا اضافه کرد: سامانه جامع مدیریت راهپیمایی پارکینگ برای «شفاف‌سازی هزینه پارکینگ» و «مدیریت هوشمند» یک الگوی مناسب برای استان‌های زائرپذیر خواهد بود و در صورت راه‌اندازی این سامانه هیچ‌گونه وجهی از هیچ راننده‌ای دریافت نمی‌شودو از شنبه ۶ مرداد این سامانه به‌صورت آزمایشی وارد مدار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر سامانه جامع مدیریت پارکینگ، نرم‌افزار اجرایی سامانه جامع مدیریت مواکب، نرم افزار اجرایی سامانه جامع مدیریت مواکب، مدیریت انبار و مانیتورینگ زنده از جمله نرم‌افزارهای بسیار خوب در اربعین است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه