اخبار داغ

هیچ استادیومی برای هیأت نداریم؛

ماجدی: تیم تهرانی نباید در اراک میزبان باشد/ نتوانستیم با تیموری همکار خوبی باشیم

ماجدی: تیم تهرانی نباید در اراک میزبان باشد/ نتوانستیم با تیموری همکار خوبی باشیم
رئیس هیأت فوتبال استان تهران گفت: این که بگوئیم تیم تهرانی هوادار چون ورزشگاه ندارد در اراک میزبانی کند، پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سیدمیرشاد ماجدی، رئیس هیأت فوتبال استان تهران در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها‌ اظهار داشت: جلسه درمورد شرایط میزبانی تیم‌های تهرانی از لیگ برتر بررسی شد. خوشبختانه تعداد تیم‌های تهرانی زیاد و متاسفانه ورزشگاه‌های استان کم است‌. امروز هوادار برای میزبانی دچار مشکل است زیرا بسیاری از استادیوم‌های تهران استانداردهای مدنظر AFC را ندارند. جلسه‌ای برگزار کردیم و به ورزشگاه‌هایی مثل دستگردی و شهرقدس رسیدیم که ضرایب منفی‌شان کمتر است. با فرمول ارائه شده از سوی کارشناسان باید نکات منفی این ۲ استادیوم هم اصلاح شود.

وی در ادامه بیان داشت: قرار شد من به نمایندگی هیات تهران با مدیرعامل هوادار و سایر دوستان به دیدار مدیرعامل ورزشگاه پاس قوامین برسیم تا حداقل‌ها را برای تغییرات به وجود بیاوریم. یکی دیگر از استادیوم‌های مدنظر شهرقدس است زیرا این تیم باید ۲ ورزشگاه را معرفی کند. اگر هر ۲ ورزشگاه به تایید نرسد، در نهایت باید سازمان لیگ تصمیم بگیرد بازی‌های این تیم در کدام استادیوم برگزار شود. سعی داریم طبق هماهنگی با باشگاه و استادیوم‌ها به عنوان مسئولی که باید فوتبال تهران را رتق و فتق کند، نکات منفی را برطرف کنیم. یکی از نکات منفی دستگردی بحث نور است که حدود هزار لوکس دارد و باید به این میزان برسد. کار سختی هم نیست‌. یک تا ۲ مورد دیگر هم درمورد گیت‌ها است که امیدوارم این کار را هم انجام بدهیم تا هوادار بدون ورزشگاه نماند.

ماجدی پیرامون تمرین تیم‌هایی مانند مس رفسنجان و نساجی مازندران در تهران، عنوان داشت: هیات تهران اصلا برای خودش زمین ندارد. زمین‌ها در اختیار شرکت توسعه و تجهیز یا اداره کل است‌. هیچ تسلطی روی اماکن ورزشی نداریم اما طبق رابطه با مدیرکل استان تهران، سعی داریم خیلی از کارها را از طریق او حل کنیم. علی جوادی نیز پای کار است. هیچ جای فوتبال حرفه‌ای دنیا کارهای ما را انجام نمی‌دهند. در جلسه امروز گفتند اگر هوادار استادیوم ندارد، بازی‌هایش را در اراک برگزار کند. گفتم نباید صورت مسئله را پاک کنید. امکان ندارد تیم‌ تهرانی در اراک بازی کند. باید حداقل‌ها را فراهم کرده و مشکلات را برطرف کنیم. همین اتفاق باید در استان‌های دیگر هم بیفتد. وقتی نساجی در مازندران تمرین کند، تعداد تماشاگرانش بالا می‌رود. در بحث حرفه‌ای سازی باید مشکلات را حل کنیم تا همه تیم‌ها برای بیشتر دیده شدن و راحت‌تر بودن به پایتخت سرازیر نشوند. سرانه ورزشی ما به اندازه‌ای نیست. تیم‌های ما نمی‌توانند در چمن مصنوعی تمرین کنند‌. کویر مقوا و نیروی زمینی هم تیم‌های تهرانی هستند که به لیگ یک اضافه شده‌اند.

وی درباره برکناری عباس تیموری از دبیری هیأت فوتبال استان تهران تأکید داشت: تمایل ندارم از واژه برکناری استفاده کنم. باید از زحمات او در مدت دبیری و قبل از آن مسئول روابط عمومی هیات تشکر کنم. همچنان دوستان خوبی با هم هستیم اما متاسفانه نتوانستیم همکاران خوبی باشیم زیرا خط‌ها و سیاست‌هایمان متفاوت است‌. نتوانستیم در کنار هم مسیر ریل‌گذاری شده را پیش ببریم. برایش آرزوی موفقیت دارم. فعلا هم فقط دبیر هیات تغییر کرده و امیدوارم فرد شایسته‌ای انتخاب شود و در مسیر تفکرات و سیاست‌های ما گام بردارد. هرچه بخواهیم سریع عمل کنیم، کار را خراب می‌کند اما روی همه گزینه‌ها فکر می‌کنیم.

رئیس هیأت فوتبال استان تهران در رابطه با بازدید از استادیوم تختی گفت: اماکن ورزشی در اختیار اداره کل هستند اما از امروز سعی داریم در کنار تیم هوادار به ورزشگاه‌ها سرکشی کرده و معایب را برطرف کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه