اخبار داغ

سفری به یاد ماندنی به جزیره قشم و اقامت در هتل های این شهر

سفری به یاد ماندنی به جزیره قشم و اقامت در هتل های این شهر
جزیره قشم یکی از جزایر زیبا و منحصربه‌فرد کشورمان است که به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و همچنین زیبایی سواحل و وسعت بی‌مثال خلیج‌فارس، در تمام ایام سال پذیرای حجم زیادی از مسافران داخلی و خارجی بوده و مقصد گردشگران بی‌شماری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جزیره قشم یکی از جزایر زیبا و منحصربه‌فرد کشورمان است که به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و همچنین زیبایی سواحل و وسعت بی‌مثال خلیج‌فارس، در تمام ایام سال پذیرای حجم زیادی از مسافران داخلی و خارجی بوده و مقصد گردشگران بی‌شماری است. جزیره قشم برای رفاه حال این مسافرین و میزبانی بی عیب و نقص از آن‌ها، در جای جای خود هتل‌هایی را راه‌اندازی کرده و خدمات شایسته‌‌ای را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

انتخاب یک هتل عالی برای اقامت، بخش مهمی از سفر است. فرقی نمی‌کند مقصد شما برای این سفر کدام جزیره و کدام شهر باشد؛ در هر صورت شما برای دسترسی به امکانات ضروری نیاز به یک اقامتگاه دارید. اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید نیاز است که با هتل‌های این جزیره آشنا شوید.

اسنپ‌تریپ برای راهنمایی و کمک به شما در انتخاب بهترین هتل های قشم و سراسر ایران، لیست کاملی از اقامتگاه‌های مختلف را در سایت خود قرار داده و برای رزرو هتل از این سایت تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است. در ادامه تعدادی از بهترین هتل‌های جزیره قشم را معرفی خواهیم کرد.

هتل های 5 ستاره قشم

هتل‌های پنج ستاره امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند که موجب تمایز آن‌ها با هتل‌های دیگر شده است. در قشم دو هتل 5 ستاره مطرح و نام‌آشنا وجود دارد که در این بخش به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

1- هتل زیگورات

زیگورات اولین هتل 5 ستاره قشم است که در 25 طبقه ساخته شده و 200 اتاق دارد. ارتفاع هتل زیگورات به 110 متر می‌رسد و به دلیل این ارتفاع و طراحی منحصربه‌فرد به یکی از نمادهای جزیره قشم تبدیل شده است. این هتل زیبا و مجلل به شکل مربع بود و طراحی آن به‌صورتی است که گویا طبقات در یک چرخش به دور محور خود در حال تشکیل شدن هستند.

این طراحی خاص موجب شده تا هتل زیگورات به‌عنوان زیباترین هتل‌های جزیره انتخاب شود. اگر تمایل دارید در این هتل قشم اقامت کنید، باید به ساحل جنوبی جزیره بروید. اسنپ تریپ با چند کلیک سریع و آسان، شرایط لازم برای رزرو این هتل را فراهم کرده است.

2- هتل سورینت قشم

سورینت نیز یکی از هتل‌های 5 ستاره قشم است که امکانات رفاهی تفریحی زیادی را برای مهمانان خود فراهم کرده تا لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز برای آن‌ها رقم بزند. این هتل از استخر، سالن همایش، سونا و جکوزی و همچنین سالن ورزشی برخوردار است. امکانات سالن همایش این مجموعه اقامتی کامل بوده و آن را برگزاری مراسم و همایش‌های مختلف مناسب کرده است. معماری به روز و مهندسی شده هتل سورینت آن را در لیست منحصربه‌فردترین هتل‌ها قرار داده که در میدان گلها، بلوار 22 بهمن قشم قرار دارد.

هتل های 4 ستاره قشم

در قشم چندین هتل 4 ستاره راه‌اندازی شده که هریک امکانات رفاهی تفریحی ویژه‌ای ارائه می‌دهند. در بیشتر آن‌ها پارکینگ و رستوران وجود دارد تا خدمات بهتری به مسافرین ارائه شود. هتل‌های چهار ستاره جزیره قشم عبارتند از:

1- هتل ساحل طلایی

این هتل در سال 1387 در نزدیکی ساحل با 58 اتاق و سوئیت افتتاح شده که در گذشته با نام ساحل سیمین شناخته می‌شد. اتاق‌های دو، سه و چهار تخته معمولی و VIP، سوئیت یک خوابه پنج‌نفره و دوبلکس هشت نفره از اتاق‌های این مجموعه هستند. رستوران با ظرفیت 150 نفر، پارکینگ، اینترنت رایکان، فضای سبز، استخر و موارد بی‌شمار دیگر، از امکانات هتل ساحل طلایی محسوب می‌شوند.

2- هتل آوینا قشم

این هتل چهار ستاره در سال 1399 افتتاح شده و در نزدیکی خلیج فارس و مجتمع تجاری سینی‌سنتر قرار دارد. هتل هفت طبقه آوینا 40 اتاق دارد که ظرفیت‌های متفاوتی دارند. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران 50 نفری، اینترنت رایگان در لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، اتاق چمدان، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تور و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

3- هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم در بلوار بهشتی قرار گرفته و انتخابی مناسب برای اقامت در بین هتل‌های جزیره قشم است. این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و با تعداد ۴۸ اتاق و سوئیت در ۷ طبقه از مهمانان پذیرایی می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های دلباز ۲، ۳، و ۴ تخته در این هتل قابل رزرو هستند. امکانات و خدماتی مانند کافی‌شاپ، رستوران، روم سرویس، و خدمات خانه‌داری در هتل آرتا قشم به مهمانان ارائه می‌شود. پرسنل مهمان‌نواز و کارکنان حرفه‌ای هتل هم تلاش می‌کنند اقامت راحت و خوشی را در جزیره قشم بگذرانید و سفری متفاوت را تجربه کنید. از هتل تا ساحل خلیج فارس تنها چند قدم پیاده فاصله دارید. برای صرف غذا در خارج از هتل، رستوران نعیم در چند قدمی شماست. برای خرید در قشم، از هتل آرتا با ۸ دقیقه پیاده‌روی به سیتی سنتر ۱ و ۲ می‌رسید. سینما دریا هم یکی دیگر از جاذبه‌های قشم است که در پارک زیتون و در ۱.۵ کیلومتری هتل قرار گرفته است. برای بازدید بسیاری از جاذبه‎‌های گردشگری قشم از محل اقامتتان به خودرو نیاز خواهید داشت. شما می‌توانید هتل آرتا قشم را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

4- هتل ارم

حتما نام هتل ارم قشم را زیاد شنیده‌اید. این هتل چهار ستاره که یکی از بزرگترین و بهترین هتل‌های قشم محسوب می‌شود، سال 1395 در پنج طبقه با 96 اتاق احداث شد که گنجایش 300 مسافر را دارد. طراحی بسیار شیک و مجلل، خدمات دهی بی‌نظیر، پرسنل مجرب و خوش برخورد، از مزایای هتل ارم هستند. امکانات این هتل شامل تمام امکانات رفاهی و تفریحی هتل‌های چهار ستاره‌ای است که سراغ دارید. سالن آمفی‌تئاتر، بیلیارد، بدن‌سازی، بازی‌های رایانه‌ای، زمین تنیس، و موارد بی‌شمار دیگر را می‌توانید در این مجموعه اقامتی تجربه کنید.

هتل آپارتمان‌های قشم

علاوه بر هتل‌های چند ستاره در قشم، این جزیره زیبا و دیدنی از هتل‌ آپارتمان نیز برخوردار است که امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیری را به مسافرین خود ارائه می‌دهند. از این مجموعه‌های اقامتی می‌توان به هتل آپارتمان آرش، دیانا، آدینه، گل پونه، کاوان، وانیا و غیره اشاره کرد. امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، آژانس مسافرتی، صندوق امانات، ترانسفر رفت و برگشت، پذیرش شبانه‌روزی، خشکشویی، تاکسی سرویس و مواردی از این قبیل در این هتل‌آپارتمان‌های قشم ارائه می‌شود.

جمع بندی

برای تجربه یک سفر رویایی و خاطره‌انگیز و داشتن لحظاتی شاد و به‌یادماندنی، علاوه‌بر مقصدی که انتخاب می‌کنید، مکانی که قرار است در آن اقامت داشته باشید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. دریافت خدمات و امکانات لازم برای داشتن یک سفر خوب و بدون دغدغه تنها با انتخاب یک هتل عالی و منحصربه‌فرد نظیر هتل پاناروما‌ کیش و سایر هتل‌های بی‌نظیر کشورمان امکان‌پذیر خواهد شد.

پس با مراجعه سایت اسنپ‌تریپ و مقایسه این اماکن اقامتی، بهترین هتل را متناسب با بودجه خود و امکاناتی که ارائه می‌دهد انتخاب نمایید و برای رزرو هتل و بلیط‌ با دریافت تخفیف از این سایت اقدام کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه