اخبار داغ

تیرانداز و سرمربی تیم ملی چه گفتند؟

نصراصفهانی: به دلیل کمبود اکسیژن سطح نمرات پایین بود/ امینی: المپیک برای من تجربه متفاوتی داشت

نصراصفهانی: به دلیل کمبود اکسیژن سطح نمرات پایین بود/ امینی: المپیک برای من تجربه متفاوتی داشت
تیرانداز و سرمربی تیم ملی تیراندازی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در دومین روز از رقابت‌های تیراندازی در المپیک پاریس و در بخش تفنگ ۱۰ متر زنان دو نماینده کشورمان در خط آتش قرار گرفتند.

در پایان دور مقدماتی شرمینه چهل امیرانی با ثبت امتیاز  ۶۳۰ در رده یازدهم ایستاد. فاطمه امینی، دیگر نماینده کشورمان با ۶۲۶/۲ امتیاز بیست و ششم شد.

در پایان این رقابت تیرانداز و سرمربی تیم ملی تیراندازی صحبت کردند. 

نصراصفهانی: سطح نمرات به دلیل کمبود اکسیژن پایین بود

محسن نصراصفهانی سرمربی تیم ملی تیراندازی تپانچه در خصوص عملکرد هانیه رستمیان در تپانچه ۱۰ متر اظهار داشت: هانیه رستمیان همانطور که انتظار می‌رفت، با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شد و عملکرد خوبی داشت. در شروع مسابقه با چالش رو‌به‌رو شد که سریع این چالش را برطرف کرد ولی از نظر زمانی در انتها زمان برای او محدود شد. از عملکرد مورد انتظار را ۲ نمره پایین‌تر زد. او در بحث مدیریت خودش عملکرد قابل قبولی داشت.

وی در ادامه افزود: رستمیان در ۲۵ متر باید ادامه دهد و جمعه مقابل رقبا قرار می‌گیرد و باید ببینیم چه عملکردی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی تیراندازی تپانچه تاکید کرد: رستمیان از تیراندازان حرفه‌ای است و مدیریت ذهنی خوبی دارد و من هم کمک می‌کنم تا به آمادگی ذهنی و خوبی خوبی برسد و با آمادگی بالا در مسابقه حاضر شود و عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

وی در خصوص میزبانی المپیک گفت: المپیک یک آوردگاه بزرگ است و همه کشورها ۴ سال هزینه کردند و دوست دارند یک رویدادی بهتر از مسابقات جهانی شاهد باشند ولی فرانسه نتوانست جایگاه خوب المپیک را به نمایش بگذارد.

نصراصفهانی در پایان گفت: همه کشورها به امکانات سالن تیراندازی و عدم تهویه هوا اعتراض دارند. در مسابقات فشار روانی مسابقات بالا است و از نظر تهویه با کمبود اکسیژن رو به رو شدند و به همین دلایل سطح نمرات پایین بود. امیدوارم در المپیک بعدی شاهد میزبانی بهتری باشیم.

امینی: المپیک برای من یک تجربه متفاوت داشت

فاطمه امینی در پایان مسابقات تفنگ بادی ۱۰ متر در المپیک پاریس اظهار داشت: رکوردی که ثبت کردم نسبتا خوب بود. از عملکرد خودم راضی هستم و تمام تلاش خود را انجام دادم تا نتیجه خوب بگیریم. برای هر کسی نتیجه خوب یک معنی دارد برای عامه مردم کسب مدال است اما ما تجربه زیادی نداشتیم و سطح المپیک بسیار بالا است و تمام قهرمانان این رشته حضور داشتند و مسابقه پر فشاری بود.

وی در ادامه افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا رکورد خوبی را ثبت کنیم. از عملکرد خودم به نسبت خودم با این سطح از فشار راضی بودم. قسمت نبود فینالیست شویم و مدال بگیریم. تلاش می‌کنیم در المپیک بعدی بهترین نتیجه را بگیریم.

دختر تیرانداز کشورمان در پاسخ به این سوال که چه تجربه ای از المپیک به دست آوردید، گفت: المپیک یک تجربه متفاوتی نسبت به سایر مسابقات دارد و کاملا جدید بود. بر اساس تیرهایی که زدم یک سری نکات را متوجه شدم که بعداً باید تصحیح یا تقویت شود. 

وی در خصوص میزبانی المپیک عنوان داشت: اولین بار بود در المپیک شرکت می‌کردم و نسبت به چیزهایی که از المپیک‌های قبلی شنیده بودیم تصورات دیگری داشتم. در این مسابقات تیراندازی در شهر دیگری بود و اصلا در دهکده اصلی ورزشکاران نبودیم. در دهکده تیراندازی هم شرایط خاصی وجود داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه