اخبار داغ

جوادی: طرح لباس کاروان را تایید نمی‌کنم/ داوودی: اهل گلایه نیستم

جوادی: طرح لباس کاروان را تایید نمی‌کنم/ داوودی: اهل گلایه نیستم
المپین‌های وزنه‌برداری ایران به تحلیل شرایط پاریس ۲۰۲۴ پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در راستای همکاری‌های گروه بین‌المللی فستوس با فدراسیون وزنه برداری و حمایت از تیم ملی وزنه برداری ایران برای مسابقات المپیک ۲۰۲۴ فرانسه، مراسم بدرقه‌ای برای آزادکاران ایران در تاریخ ۹ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد.

این رویداد با حضور مدیران فستوس و شرکت‌های زیرمجموعه آن مانند نیکران موتور پاسارگاد و مهرآیین وندا، همراه با اعضای تیم ملی وزنه برداری برگزار شد.

گروه فستوس (Fastos) هدف خود را افزایش روحیه تیم ملی وزنه برداری ایران و تشویق به موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های بین‌المللی اعلام کرد. این اقدام نمادی از تعهد گروه فستوس و شرکت‌های زیرمجموعه آن به توسعه ورزش ایران و ایجاد انگیزه در میان ورزشکاران است.

در این مراسم، که میرمصطفی جوادی و علی داوودی حضور داشتند؛ برنامه‌های متنوعی از جمله تقدیر از ورزشکاران و اهدای هدایای نفیس اجرا شد.

میرمصطفی جوادی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: صحبت چند ماه پیش وزنه برداران به دلیل حقوق نبود به دلیل نوع نگاهی بود که به وزنه برداری شده بود. اگر خونسردترین آدم نیز باشد در آستانه المپیک خواب درست و حسابی نخواهی داشت. طرح لباس کاروان ایران را تأیید نمی‌کنم. باید بهتر از این ها می‌بود.

همچنین علی داوودی گفت: یکسری گلایه‌ها هست که البته من اهل گلایه کردن نیستم. تخت‌ها اندازه تخت‌های المپیک توکیو است. وزن ما حدود ۱۰ تا ۱۵ کیلو بالاتر از بقیه است اما قطعا مشکلی نیست. مسابقه المپیک جایی نیست که بخواهیم به این موضوعات فکر کنیم. شنیده‌ام که می‌گویند هوای اتاق‌ها شرجی است و پشه دارد اما ما هدف داریم و این موضوعات اصلا مهم نیست. بزرگترین دغدغه من این است که وقتی برگشتم مردم از ما راضی باشند. برای اولین بار است که بدون آسیب وارد مسابقه می‌شوم

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه