اخبار داغ

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛

جمعه ۱۲ مرداد/ ترافیک سنگین در جاده چالوس

جمعه ۱۲ مرداد/ ترافیک سنگین در جاده چالوس
آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین وضعیت راه‌های کشور امروز _جمعه دوازدهم مرداد_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا کندر و محدوده‌های آتشگاه و آدران و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه

تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محورهای چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل کلاک تا پل فردیس

آخرین وضعیت جوی محورها

بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان

انسدادهای اخیر

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- یزد - دربید

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در سواحل دریای خزر، بعضی مناطق خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال آذربایجان غربی، در ساعات بعد از ظهر و شب، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی افزود: شرایط جوی مذکور شنبه در اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و سواحل دریای خزر و یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: در پنج روز آینده در بعضی نقاط استان‌های هرمزگان و فارس، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان، در بعد از ظهر و شب، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وضعیت مذکور در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان تشدید خواهد شد و در سه روز آینده در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی ساعات وزش باد شدید، گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

وی افزود: وضعیت کنونی هوای اهواز به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور، صاف همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد با احتمال گرد و خاک با بیشینه دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود و وضعیت کنونی آسمان تهران، صاف تا قسمتی ابری، از بعدازظهر افزایش باد با بیشینه ۳۸ و کمینه ۲۴ درجه سانتی‌گراد است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف به تدریج قسمتی ابری، گاهی باد و گرد و خاک، هوا ناسالم برای گروه‌های حساس با ۴۳ و کمینه ۲۶ درجه سانتی‌گراد است و روز شنبه، صاف به تدریج قسمتی ابری، همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه ۴۴ و کمینه ۲۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه