اخبار داغ

دو خبر از فدراسیون جانبازان و توان یابان؛

برگزاری جلسه هم اندیشی روسای فدراسیون‌های سه گانه پارالمپیکی/ جلسه فدراسیون جانبازان و توان یابان با روسای انجمن های غیرپارالمپیکی

برگزاری جلسه هم اندیشی روسای فدراسیون‌های سه گانه پارالمپیکی/ جلسه فدراسیون جانبازان و توان یابان با روسای انجمن های غیرپارالمپیکی
نشست صمیمانه رؤسای فدراسیون های جانبازان و توان یابان، نابینایان و کم بینایان و ناشنوایان امروز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، جلسه ای با حضور روسای فدراسیون‌های نابینایان و کم بینایان، ناشنوایان مسئولین فدراسیون جانبازان و توان یابان با هدف هم اندیشی برای دستیابی به اهداف مشترک ورزش معلولین در بعد قهرمانی و همگانی و ایجاد فرصتی برای تضارب آرا در زمینه ارتقا کمی و کیفی ورزش در این حوزه برگزار شد.

مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در این نشست به بیان کمبود زیرساخت و عدم مناسب سازی اماکن برای ورزش معلولین اشاره کرد.

در ادامه لعل آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان به بیان مطالبی درباره تقویت بودجه ورزشی و تامین منابع پایدار و کوهپایه زاده نیز به اجرایی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و قوانین مجلس شورای اسلامی برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی در تامین منابع و تخصیص فضاهای فیزیکی مناسب برای ورزش معلولین تاکید کرد.

تاکید مسئولین فدراسیون بر برگزاری مسابقات جوانان در انجمن های ورزش‌های غیرپارالمپیکی

جلسه مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با روسای انجمن های ورزش های غیرپارالمپیکی امروز برگزار شد.

این جلسه با حضور مسئولین فدراسیون و روسای انجمن های دارت، بولینگ روی چمن، فوتبال روی میز، شطرنج و بازی های الکترونیک با هدف افزایش انگیزه و دعوت از ورزشکاران جوان برای حضور در دوره مسابقات رده جوانان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد مسئولین این انجمن های ورزشی برنامه اجرایی برای برگزاری این مسابقات را تنظیم کنند تا علاوه بر رشته های پارالمپیکی در رشته های غیر پارالمپیکی هم بتوانیم در بخش جوانان مسابقاتی را به مناسبت هفته تربیت بدنی و هفته پارالمپیک برگزار نماییم.

سیدباقری مشاور عالی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در این جلسه درباره افزایش بودجه وزارت ورزش و جوانان و تقویت بودجه فدراسیون های سه گانه ورزش افراد توان یاب پرداخت و ماندگارفرد نایب رئیس فدراسیون درباره افزایش ظرفیت ساختمانی کمپ تیم های ملی در فدراسیون جانبازان و توان یابان و توسعه آن  مطالبی را عنوان کرد تا فرصت بیشتری برای برگزاری مسابقات و تمرینات تیم های ملی در این فدراسیون باشد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه