اخبار داغ

حزب‌الله لبنان؛

آمریکا مسئول نخست جنایت‌ها و کشتارها در منطقه است

آمریکا مسئول نخست جنایت‌ها و کشتارها در منطقه است
یکی از اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت مسئول نخست تمام جنایات، کشتارها، ویرانی‌ها و قتلی که در منطقه رخ داده یا رخ می‌دهد، آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین الحاج حسن، یکی از اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: ترورها نتوانستند پروژه مقاومت را به عقب برگردانند، بلکه با هر ترور پروژه مقاومت پیشرفت کرد، به دستاوردهایی رسید و شکست‌هایی را بر دشمن تحمیل کرد. هرکس روی عکس این حساب باز کرده است باید منتظر بماند، ما فعال و عضو مقاومت هستیم و میدان بین ما و آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: توهماتی که در سر رهبران رژیم صهیونیستی وجود دارد در دهه‌های گذشته آزموده شده و این رژیم به جایی رسیده است که درباره ویرانی سوم و جنگ داخلی حرف می‌زند. شکست بزرگی که اکنون رخ داده است این است که این رژیم مسلح به حمایت غرب به رهبری آمریکا و همه ناوگان و زرادخانه‌های آن نیاز دارد.

وی تاکید کرد: این رژیم به حمایت کل غرب نیاز دارد، آیا این شکست نیست؟ بعد از این همه سال استکبار، استبداد، تسلیحات، فناوری و پشتیبانی، رژیم صهیونیستی توان حفاظت از خود را ندارد. مسئول نخست تمام جنایات، کشتارها، ویرانی‌ها و قتلی که در منطقه ما رخ داده یا رخ می‌دهد، آمریکا است.

محمد رعد، رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان نیز تاکید کرد: دشمن نمی‌تواند این را هضم کند که نتوانسته است به اهداف خود دست یابد و به همین دلیل مجبور به مذاکره با مقاومت است، اما از دست خودِ شکست‌خورده‌اش می‌گریزد و گاه به قتل عام و گاه به ترور متوسل می‌شود و گاهی به ویرانی و کشتار کورکورانه دست می‌زنند.

طبق گزارش النشره، وی گفت: نباید فریب تبلیغات رسانه‌ای درباره دشمن اسرائیلی را خورد. باید به واقعیت دشمن بنگریم و به اظهارات رهبران آن. آنها همچنان سردرگم هستند، چرا که پاسخ ما به خیانت آنها و شهادت رهبر بزرگ شهید فؤاد شکر برای آنها دیر شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه