اخبار داغ

آزمون راستی‌سنجی یک ادعا؛

کارشکنی سرخابی‌ها و چند باشگاه دیگر علیه تیم جوانان؛ ایران برای بازی با چین 13 بازیکن داشت!

کارشکنی سرخابی‌ها و چند باشگاه دیگر علیه تیم جوانان؛ ایران برای بازی با چین 13 بازیکن داشت!
تیم فوتبال جوانان به علت عدم همکاری باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس، برای بازی با چین فقط و فقط ۱۳ بازیکن در اختیار داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم فوتبال جوانان کشورمان در حالی برای برگزاری دو بازی دوستانه مقابل تیم زیر 20 سال چین راهی این کشور شده  که نخستین بازی خود را با شکست 2 بر صفر پشت سر گذاشت.

کاروان تیم فوتبال زیر ۲۰ سال کشورمان در حالی راهی چین شده که از ۲۳ بازیکن مجاز تنها ۱۸ بازیکن همراه حسین عبدی و کادر فنی هستند. عدم همکاری باشگاه‌هایی نظیر پیکان، هوادار، پرسپولیس، ملوان و استقلال و… باعث شده تا حسین عبدی، سرمربی تیم فوتبال جوانان پیش از پرواز تیم مجبور به خط زدن چند بازیکن شود.

در بین بازیکنان اعزامی به چین 3 دروازه‌بان در اردو حاضر بودند و در عین بدشانسی نیز 2 نفر دچار مصدومیت شدند تا عملا تنها ۱۳ بازیکن توانایی حضور در بازی جوانان ایران مقابل چین را داشته باشند.

ملی پوشان جوان ایران در حالی بازی یک‌طرفه ای را مقابل چین انجام دادند که در ویدئوهای دریافتی از این بازی کاملا بر توپ و میدان مسلط بودند اما نتوانستند گلی را به ثمر رسانده و برنده میدان شوند. تیمی که بیش از ۲۴ ساعت در مسیر پرواز از تهران به شهر شن شی چین بوده است تا دو بازی دوستانه خود را برگزار کند.

حالا باید دید آیا آن باشگاه‌های مذکور از این بازیکنانی که در لیست حسین عبدی بوده‌اند و به بهانه آماده‌سازی در اختیار تیم جوانان قرار نگرفتند، در فصل جدید لیگ استفاده خواهند کرد یا بدون دلیل موجه آنها را در اختیار کادرفنی قرار ندادند تا تیمی ناقص در مسیر آماده سازی رقابت های مرحله مقدماتی انتخابی ملت های آسیا راهی چین شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه