اخبار داغ

درآمد مشاور سئو چقدر است

درآمد مشاور سئو چقدر است
اگر سوال شما این بوده که درآمد یک مشاور سئو چقدر است باید بگوئیم که در حال حاضر درآمد مشاور و متخصص سئو به صورت ساعتی پروژه ای فریلنسری قراردادی و... بوده که مشاوران سئو مورد ساعتی را قبول کرده و تعرفه آن ها در حال حاضر بین ساعتی 800 هزار الی 5 میلیون تومان در میزان دانش، تجربه و.. می باشد. اما در مشاوران سئویی که مورد ماهیانه را متقبل می شوند درآمد سئو آن ها در ماه بین 5 الی 20 میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اگر سوال شما این بوده که درآمد یک مشاور سئو چقدر است باید بگوئیم که تبدیل شدن به بهترین سئوکار مدت زمان طولانی و تجربه را نیازمند بوده و رسیدن به درآمد رویایی به تلاش فرد بستگی خواهد داشت. در حال حاضر درآمد متخصص در جلسه مشاوره سئو به صورت ساعتی، پروژه ای، فریلنسری، قراردادی و... بوده که مشاوران سئو مورد ساعتی را قبول کرده و تعرفه آن ها در حال حاضر بین ساعتی 800 هزار الی 5 میلیون تومان در میزان دانش، تجربه و.. می باشد. اما در مشاوران سئویی که مورد ماهیانه را متقبل می شوند درآمد سئو آن ها در ماه بین 5 الی 20 میلیون تومان خواهد بود. 

 

درآمد مشاور سئو چقدر است؟

درآمد مشاور سئو

درآمد سئو به فاکتورهایی همچون میزان تخصص و مهارت، تجربه، توانایی فردی و.. بستگی دارد و درآمد یه مشار سئو متناسب با این موارد لحاظ می شود. در حال حاضر مشاوران متخصص سئو به صورت ساعتی مبالغی بین 800 هزار الی 5 میلیون تومان را دریافت می کنند.

بازار کار سئو سایت در کشور ایران و خارج 

مبحث سئو چه در داخل و چه در خارج از کشور محبوبیت زیادی داشته و مسلما همه کسب و کارها به متخصص سئو نیاز دارند چرا که موضوع دیجیتال مارکتینگ تا حدودی به بهینه سازی سایت بستگی دارد. در کشورهای خارجی در صورتی که متخصص و حرفه ای باشید تعرفه و درآمد فرد بین 50 الی 100 دلار به صورت ساعتی می باشد. متخصصین سئو در زمینه کاری خود به 4 دسته تقشیم می شوند که عبارتند از:

  • متخصصین سئو که به صورت فریلنسری کار می کنند.
  • کارشناسان سئو که به صورت تیمی کار می کنند.
  • متخصصین سئو که به صورت پروژه ای کار می کنند
  • سئوکارانی که استخدام مجموعه ها و شرکت ها می شوند.

سوالات متداول

  • درآمد متخصصین سئو در ایران به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

درآمد یک سئوکار به فاکتورهایی همچون تجربه و تخصص، تقاضای بازار، سطوح درآمدی متنوع، فریلنسر در مقابل استخدام شرکتی، مشتریان محلی در مقابل بین‌المللی، عوامل اقتصادی و...  بستگی دارد و تعرفه مشاور سئو نیز بر این اساس سنجیده می شود. 

  • درآمد مشاور سئو چقدر است؟

درآمد مشاوران سئو به صورت ساعتی و ماهیانه تعیین می شود که در نرخ ساعتی بین 800 هزار الی 5 میلیون تومان و در نرخ ماهیانه بین 8 الی 20 میلیون تومان خواهد بود.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه