اخبار داغ

بررسی ترافیک دیلماسی غرب آسیا

بررسی ترافیک دیلماسی غرب آسیا
برنامه «جهان سیاست» دوشنبه 29 مرداد، با حضور دکتر علی ودایع، از ترافیک دیپلماتیک در بیروت به نام آتش بس به کام پیش دستی دفاعی برای رژیم اشغالگر می گوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شبکه رادیویی ایران، وزرای خارجه فرانسه و مصر و فرستاده آمریکا همزمان با آرایش جنگی در منطقه به لبنان سفر کردند ولی هیچ طرح یا ایده جدیدی برای کاهش تنش به همراه نداشتند و با دیپلماسی نمایشی تلاش کردند تا فشار سیاسی به مقاومت وارد کنند اما پاسخ حزب الله روشن بود. 

فریدون ماهر تهیه کننده این هفته برنامه «جهان سیاست» گفت: همزمان با افزایش تنش در منطقه در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور «فواد شکر» و «اسماعیل هنیه» و تاکید جبهه مقاومت بر پاسخ به این رژیم، کشورهای غربی را به تکاپو افتاده اند تا همزمان با تحرکات نظامی و آرایش جنگی در منطقه از طریق سیاسی نیز مقاومت را تحت فشار قرار دهند.

در همین راستا بیروت در روزهای اخیر شاهد ترافیک دیپلماتیک بود

وی افزود: در همین راستا در برنامه میزبان دکتر علی ودایع کارشناس غرب آسیا خواهیم شد و پیرامون همین موضوع گفت و گو خواهیم کرد.

گفتنی است «جهان سیاست» این هفته به تهیه كنندگی فریدون ماهر و اجرای اعظم لک از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15:30 از رادیو ایران تقدیم می شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه