اخبار داغ

نائب قهرمان کشتی المپیک پاریس در گفتگو با بلاغ:

با همه وجودم برای ایران می‌جنگم

با همه وجودم برای ایران می‌جنگم
نائب قهرمان کشتی المپیک پاریس گفت: شروع کار من در ورزش قهرمانی است با همه وجودم برای ایران می‌جنگم و امیدوارم در ادامه راه برای کشورم مدال‌آوری کنم و پرچم کشورمان را بالا ببرم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان عموزادخلیلی نائب قهرمان المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کشتی آزاد از خلیل‌شهر شهرستان بهشهر در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی بلاغ اظهار کرد: خوشحالم که در المپیک جهانی ۲۰۲۴ موفق به کسب مدال شدم و با همه وجودم جنگیدم و مدال‌آوری کردم و دل مردم ایران اسلامی و خانواده‌ام را شاد کردم.

وی افزود: امیدوارم در ادامه راه با توان بیشتری ادامه دهم و خوش‌رنگ‌ترین مدال را برای کشورم کسب کنم.

نائب قهرمان المپیک پاریس یادآور شد: اولین ورزشکار از شرق مازندران هستم که مدال المپیک را کسب کردم اما جوانانی همچون برادرم محمدعلی عموزادخلیلی، اکبر فضلی و کامران فضلی و دیگر نوجوانان و جوانان هستند که می‌توانند در مسابقات جهانی و المپیک مدال‌آوری کنند که این ظرفیت وجود دارد و امیدوارم پرچم کشورمان را بالا ببرند.

عموزادخلیلی گفت: تا حدود پنج ماه آینده انتخابی تیم‌ ملی در پیش است و مسابقات آسیایی و جهانی پیش‌روست که تا سه سال آینده فقط مسابقات آسیایی و جهانی را پیش‌رو داریم و چهار سال آینده المپیک لس‌آنجلس است.

وی افزود: انتظاری از مسئولان ندارم و به وظیفه خود عمل می‌کنم و با همه وجودم می‌جنگم که بتوانم مدال‌آوری کنم.

نائب قهرمان کشتی المپیک پاریس گفت: اکنون شروع کار من در ورزش قهرمانی است و امیدوارم تا حدود ۱۵ سال آینده هم بتوانم برای کشورم مدال‌آوری کنم و پرچم کشورمان را بالا ببرم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه