اخبار داغ

هم‌سو با گسترش همکاری‌های بین‌المللی صورت گرفت؛

بازدید سفیر ساحل عاج از خطوط تولیدی شرکت زامیاد

بازدید سفیر ساحل عاج از خطوط تولیدی شرکت زامیاد
سفیر ساحل عاج در ایران، ضمن برگزاری نشست مشترک با مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت زامیاد از خطوط تولیدی این شرکت بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سایپانیوز، "تاماکولو واتارا " سفیر ساحل عاج در این نشست مشترک ضمن اشاره به روابط تجاری این کشور با جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مبادلات کشور ساحل عاج با جمهوری اسلامی ایران خوب بوده و با اراده مقامات ارشد دو کشور همکاری‌های دوجانبه صنعتی افزایش خواهد یافت.

وی تأکید کرد: باتوجه ‌به موقعیت جغرافیایی کشور ساحل عاج در قاره آفریقا و بافت جاده‌های موجود در آن، رفت‌وآمد بسیار دشوار است؛ استفاده از محصولات شرکت زامیاد باتوجه‌ به ویژگی‌های آن‌ها، زمینه پیشبرد اهداف و ارتقاء صنعت حمل و نقل کشور ساحل عاج را تسهیل می‌بخشد.

در ادامه این نشست، مجید آقایی مدیرعامل شرکت زامیاد نیز ضمن خیرمقدم به سفیر ساحل عاج گفت: شرکت زامیاد یکی از بزرگ‌ترین خودروسازهای تجاری کشور است که سابقه بیش از شصت سال تولید و عرضه انواع خودروهای تجاری را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است و امروز خوشحالیم، ظرفیت و مزیت محصولات زامیاد، مورد توجه دیگر کشورها نیز قرار گرفته است.

آقایی تصریح کرد: قاره آفریقا یکی از بازارهای مهم صادرات تولیدات گروه خودروسازی سایپا است.

گفتنی است، پیش از این هم سو با راهبرد گسترش تعامل و همکاری‌های بین‌المللی، شرکت زامیاد تفاهم‌نامه تولید و فروش را در قالب گروه خودروسازی سایپا با کشور کنیا نیز منعقد کرده بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه