اخبار داغ

سرپرست پتروشیمی بوشهر خبر داد:

استقرار و آغاز به کار گروه راه‌انداز فاز دوم پتروشیمی بوشهر

استقرار و آغاز به کار گروه راه‌انداز فاز دوم پتروشیمی بوشهر
سرپرست پتروشیمی بوشهر با تقدیر از زحمات انجام شده توسط مدیریت توسعه طرح‌ها، استقرار و آغاز رسمی فعالیت گروه راه‌انداز در فاز دوم پتروشیمی بوشهر را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیپنا و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوشهر؛ عبدالله عبادی سرپرست شرکت پتروشیمی بوشهر گفت: باتوجه به پتانسل نیروی انسانی باتجربه و همچنین نسل‌سازی انجام شده، تیم مدیریتی فاز اول که تجربه راه‌اندازی و بهره‌برداری چندساله از واحدهای این فاز را دارند، از این پس به‌عنوان مسئولین راه‌اندازی فاز دوم مشغول و جوانانی که طی سالیان اخیر تجربه کافی برای اداره فاز اول را یافته‌اند، مسئولیت تولید در فاز اول بوشهر را برعهده دارند.

وی درباره برنامه‌ریزی اقدامات لازم برای راه‌اندازی فاز دوم گفت: فعالیت واحدهای در حال تحویل برای آغاز پیش راه‌اندازی با حضور ۱۳۰ نفر از متخصصان تولید در فاز ۲ آغاز و اقدامات لازم برای تامین یوتیلیتی هم در حال انجام است.

عبادی گفت: برای راه اندازی فاز دوم از خبرگان تولید در فاز اول استفاده کرده‌ایم تا در سریع‌ترین زمان ممکن، این فاز وارد مدار تولید شود.

سرپرست پتروشیمی بوشهر در ادامه ضمن تشکر از تمامی همکاران مدیریت طرح‌های توسعه‌ای گفت: عبور موفق از شرایط متفاوت و پر فراز و نشیب پروژه‌های فاز دوم، نیازمند روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی بود و وضعیت امیدآفرین فعلی نیز ثمر و نتیجه اعتماد به جوانان جهادی و انقلابی است.

وی در پایان گفت: اهمیت فزاینده این عملیات آنجایی است که در برخی از واحدها، عملیات احداث و راه‌اندازی به شکل همزمان انجام می‌شود و هماهنگی بیشتری می‌طلبد که با جلسات منظم و پایش‌های لحظه‌ای به نتیجه دلخواه خواهیم رسید.

فازم دوم شرکت پتروشیمی بوشهر، توسعه زنجیره اتانی است که در فاز اول همین شرکت پس از دریافت گاز ترش و شیرین سازی در پالایشگاه گازی در واحد استحصال اتان جدا می‌گردد. واحدهای الفین، اتیلن گلایکول و یوتیلیتی به مرحله پیش راه اندازی رسیده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه