اخبار داغ

استقلال 2 - ملوان 2؛

لیگ برتر فوتبال| فرار استقلال از شکست با درخشش رامین یاغی!

لیگ برتر فوتبال| فرار استقلال از شکست با درخشش رامین یاغی!
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی طی دیداری در چارچوب هفته دوم رقابت‌ای لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 19:30 امشب (جمعه - 2 شهریورماه) در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین به مصاف یک‌دیگر رفتند.

آبی‌پوشان تهرانی که در این دیدار میزبان بودند، بازی را با مدیریت توپ و میدان شروع کردند اما انزلی‌چی‌ها خیلی سریع روی غفلت مدافعان استقلال به گل اول بازی رسیدند. تلاش شاگردان جواد نکونام در دقیقه 33 با پنالتی جواب داد تا رامین رضائیان هم اولین گل خود با لباس آبی را بزند و هم بازی را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم باز هم ملوانان روبه جلو نشان دادند و محمد عمری با حرکتی تند و تیز از سمت راست وارد محوطه جریمه شد که ضربه او را ابتدا حسینی برگشت داد و در ادامه توپ به رضا جعفری تازه وارد رسید که او به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

بازی می رفت که با باخت استقلال تمام شود تا این که پس از ارسال کرنر ماشاریپوف، آرمین سهرابیان توسط نیما انتظاری در محوطه جریمه سرنگون شد که ناظمی یک پنالتی دیگر به سود آبی ها اعلام کرد. باز هم رضاییان پشت توپ ایستاد و دوباره فرعباسی مسیر توپ را درست تشخیص داد ولی ضربه محکم و تماشایی رضاییان به گل تساوی استقلال تبدیل شد.

استقلال 2
گل: رامین رضائیان 33 و 86 (پنالتی)

ملوان 2
گل: رضا غندی‌پور 7 - رضا جعفری 63

ترکیب استقلال: حسین حسینی، رافائل سیلوا (68- گائل کاکوتا)، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی (68- دیدیر اندونگ)، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی.
ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور (46- امیررضا افسرده)، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی (46- سجاد بازگیر)، ماهان صادقی (61- رضا جعفری)،رضا غندی پور (61- سهیل فداکار) و محمد عمری (79- میلاد باقری).

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه