اخبار داغ

دبیرکل جمعیت هلال احمر در گفتگو با تهران پرس عنوان کرد:

حمایت از محور مقاومت در پیاده‌روی اربعین

حمایت از محور مقاومت در پیاده‌روی اربعین
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: استکبار ستیزی، حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از جمله پیام‌های مهم پیاده‌روی اربعین حسینی امسال محسوب می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوب سلیمانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری - تحلیلی «تهران پرس» با اشاره به عظمت برگزاری مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: امسال هم شاهد حضور میلیونی و حماسی مردم عزیز و شهیدپرور کشورمان در کربلا و نجف اشرف در ایام منتهی به اربعین حسینی هستیم، روز‌های عزیزی که برای همه شیعیان ایرانی و جهان و حتی سایر ادیان و مذاهب، روز‌های مقدسی محسوب می‌شوند.

وی افزود: بحمدالله در طول چندین سال گذشته شاهد اقدامات خوبی از سوی مسئولین کشورمان در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در کشور عراق و مرز‌های کشورمان بودیم که همه این‌ها در برگیرنده تلاش برای سهولت در رفت و آمد زائران اربعین حسینی برای عزیمت به کربلا و نجف اشراف است. 

سلیمانی خاطر نشان کرد: استکبار ستیزی، حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از جمله پیام‌های مهم پیاده‌روی اربعین حسینی امسال محسوب می‌شود و در مسیر‌های پیاده‌روی شاهد نصب نماد‌های استکبار ستیزی و همچنین حمایت از محور مقاومت هستیم. 

دبیرکل جمعیت هلال احمر تاکید کرد: هر چقدر بتوانیم در مسیر سالار شهیدان(ع) قدم برداریم به همان اندازه خواهیم توانست که فرهنگ حسینی را در سطح جهان معرفی کنیم، در حال حاضر پیاده‌روی اربعین حسینی باعث شده که جهانیان بیش از گذشته با فرهنگ و سیره حسینی آشناتر شوند و بدانند که این فرهنگ قدیمی، هرگز خاموش شدنی نیست و همه ما همچنان در مسیر نور سالار شهیدان(ع) قدم برمی داریم، همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس هم با الگوی شهدای کربلا، توانستیم در جبهه حق علیه باطل پیروز شویم.

سلیمانی در پایان تصریح کرد: استکبار جهانی از حرکت‌های حماسی و ماندگاری همچون پیاده‌روی اربعین حسینی هراس دارند، چرا که می‌دانند چنین حرکت‌هایی در نهایت باعث نابودی آنان خواهد شد. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه