اخبار داغ

راه‌های تعامل بیشتر بررسی شد؛

دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر دفاع و وزیر کشور

دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر دفاع و وزیر کشور
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از فرماندهان، معاونان و مسئولان ارتش با وزیر دفاع و و وزیر کشور دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجت الاسلام محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و دیگر فرماندهان و معاونان ارتش با امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند.

در این دیدار، راه‌های تعامل بیشتر ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح و قرار شد در آینده نزدیک جلسه مجزایی بین وزیر دفاع و فرماندهان نیروها با هدف ارتقای تعاملات فی‌مابین و با رویکرد همکاری ویژه برگزار تا راهکارهای مطلوب اتخاذ و عملی شود.

دیدار امیر موسوی با وزیر کشور

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش با اسکندر مؤمنی، وزیر کشور دیدار و انتصاب وی را به عنوان وزیر کشور تبریک گفتند.

امیر سرلشکر موسوی، در این دیدار با اشاره به سوابق مدیریتی و خدمات ارزنده اسکندر مؤمنی در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ایشان در هر مسولیتی که بوده خدمات ارزشمند و ماندگاری برجای گذاشته است و ان شاءالله در وزارت کشور هم منشأ خدمات شایسته ای خواهد بود.

وی با اشاره به همپوشانی مأموریت‌های وزارت کشور و ارتش در حوزه امنیت مرزها، حوادث و بلایای طبیعی و مدیریت بحران، آمادگی بیش از پیش ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری با وزارت کشور در انجام این مأموریت‌ها، مورد تاکید قرار داد.

وزیر کشور نیز در این دیدار، مراتب تشکر و قدردانی خود را از حضور فرمانده کل ارتش و دیگر فرماندهان این نیرو، ابراز داشت و گفت: ارتش همواره در مأموریت مشترک خود با این وزارتخانه از جمله امنیت مرزهای شرقی و غربی و نیز در حوزه‌های مدیریت بحران در حوادث با پشتیبانی لازم تعامل فعال داشته است که جای قدردانی دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در این دوره شاهد تعامل هرچه بیشتر در این زمینه‌ها باشیم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه