اخبار داغ

حاشیه‌های بازی تیم ملی؛

انتخابی جام‌جهانی فوتبال| تکنولوژی گل‌لاین در فولادشهر؛ ورود به اتاق VAR ممنوع!

انتخابی جام‌جهانی فوتبال| تکنولوژی گل‌لاین در فولادشهر؛ ورود به اتاق VAR ممنوع!
برگزاری بازی تیم ملی فوتبال در ورزشگاه فولادشهر، حاشیه‌های جالبی را به همراه داشته‌است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعاتی دیگر در چارچوب هفته نخست مرحله سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در استادیوم فولادشهر اصفهان به مصاف تیم ملی قرقیزستان خواهد رفت.

تماشاگران اصفهانی و سایر هواداران تیم ملی از اقصی‌نقاط کشور از ساعت‌ها قبل از برگزاری بازی به فولادشهر آمده و وارد استادیوم شده‌اند تا در این بازی از تیم ملی حمایت کنند.

در این بازی با تصمیم AFC، از تکنولوژی گل‌لاین استفاده خواهد شد.

روی در اتاق VAR ورزشگاه فولادشهر برچسب ورود ممنوع نصب شده است. به این ترتیب هیچ فرد اضافی به جز داوران و اپراتور VAR حق ورود به این اتاق را ندارند. در لیگ برتر کشورمان ۲ خروجی تصویر از این اتاق به صدا و سیما داده می‌شد که در بازی‌های زیر نظر فیفا و AFC این کار انجام نخواهد شد و ناظران بین المللی این خروجی را در اختیار دوربین صدا و سیما قرار نمی‌دهد.

فقط در صورتی که یک صحنه مهم اتفاق بیفتد،  خروجی تصویر نمایش داده خواهد شد و دیگر خبری از پخش تلاش داوران اتاق VAR برای  بررسی صحنه نیست. فقط تصویر آخری که با آن تصمیم‌گیری می‌شود آن هم به شرطی که صدا و سیما بتواند صحنه آخر را ضبط کرده و بازپخش کند.

گیت‌های ورودی تماشاگران به روز شده و جایگاه خبرنگاران نیز ترمیم شده است. اسکوربورد 4K نیز در این ورزشگاه نصب شده‌است.

بانوان هوادار تیم ملی نیز در ضلع جنوبی ورزشگاه فولادشهر جای گرفته و مشغول تشویق ملی‌پوشان هستند. با وجود بلیت‌فروشی الکترونیک، صدها هوادار بدون بلیت در حوالی استادیوم حاضر شده و به‌دنبال بلیت ورود به استادیوم بودند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی همراه با مهدی خراطی و محمدرضا ساکت، ۹۰ دقیقه پیش از آغاز بازی وارد زمین شده و چمن را بررسی کردند. مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی نیز گفت‌وگویی با ناطر AFC داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه